W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

xxxxxxxxxxx

Deklaracja dostępności

Administracja Zasobów Komunalnych zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony http://bip.azk.wloclawek.pl

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

  • Opublikowane zostały w oparciu o zasady przyjęte w innej instytucji.
  • Zamieszczone na stronie załączniki plików PDF mogą nie być dostępne cyfrowo w całości gdyż zostały przesłane przez podmiot zewnętrzny.
  • Zamieszczone na stronie załączniki w formie plików PDF mogą nie być dostępne cyfrowo w całości, gdyż były skanowane i nie zawierają warstwy tekstowej oraz zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.
  • opublikowane zostały przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.

Treści nieobjęte przepisami

Dokumenty opublikowane przed 23 września 2018r. nie są dostępne cyfrowo. Jeśli potrzebujesz, któregoś z nich w formie dostępnej, skontaktuj się z nami i wskaż, o który dokument chodzi.

Nadmierne koszty

Brak.

Link do dokumentu z analizą o nadmiernym obciążeniu:

Przygotowanie deklaracji dostępności

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o listę kontrolną do samodzielnego badania dostępności cyfrowej strony internetowej.

Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Zastępca Dyrektora Administracji Zasobów Komunalnych Joanna Ciarka - mejlowo koordynator.dostepnosc@azk.wloclawek.pl lub telefonicznie 544144850.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje

Aplikacje mobilne

Administracja Zasobów Komunlanych nie udostęnia aplikacji mobilnych.

Dostępność architektoniczna

Dostępność architektoniczna budynków Administracji Zasobów Komunalnych:

Administracja Zasobów Komunalnych zlokalizowany jest w trzech budynkach położonych przy:
1) ul. Ostrowska 30 (siedziba główna);
2) ul. Kaliska 38a
3) ul. Brzeska 2.


I. Budynek przy Ostrowskiej 30:

  1. Opis dostępności wejścia do budynku i przechodzenia przez obszary kontroli. Budynek przy ul. Ostrowskiej zlokalizowany jest w dzielnicy Kaziemierza Wielkiego. Do budynku prowadzi jedno wejście. Przed wejściem znajduje się spocznik wysokości ok 15 cm, drzwi do holu otwierane ręcznie szerokości ok 100cm. Za wiatrołapem znajduje się korytarz zakończony schodami, które prowadzą na piętro. Przy wejściu po prawej stronie znajduje się dzwonek od wideodomofonu. Dzwonek ten przeznaczony jest dla osób ze szczególnymi potrzebami i pozwala na wezwanie urzędnika i dedykowaną obsługę. Przy wejściu znajduje się lada umożliwiająca obsługę osób ze szczególnymi potrzebami. Do budynku można swobodnie wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. Uprawnienie powyższe nie zwalnia osoby niepełnosprawnej z odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez psa asystującego. Warunkiem skorzystania z tego uprawnienia jest wyposażenie psa asystującego w uprząż z umieszczonym widocznym miejscu napisem „Pies asystujący” oraz posiadanie przez osobę niepełnosprawną certyfikatu potwierdzającego status psa asystującego i zaświadczenia o wykonaniu wymaganych szczepień weterynaryjnych. Certyfikat potwierdzający status psa asystującego wydaje uprawniony do tego podmiot prowadzący szkolenie psów asystujących, wpisany do prowadzonego przez Pełnomocnika Rządu do Spraw Osób Niepełnosprawnych rejestru podmiotów uprawnionych do wydawania certyfikatów. Osoba niepełnosprawna nie jest zobowiązana do zakładania psu asystującemu kagańca oraz prowadzenia go na smyczy. W biurze dostępna jest dla interesantów ramka do podpisu dla osób niedowidzących. W budynku występują bariery architektoniczne.
  2. Opis dostępności korytarzy, schodów i wind. W budynku przy ul. Ostrowskiej nie ma dźwigu osobowego. Schody w budynku zostały oznakowane taśmami ostrzegawczymi. Schody są odpowiednio oznakowane. Korytarz na piętrze jest płaski szerokości 150 cm, drzwi do pomieszczeń o wymiarach 80 cm, klamki znajdują się na standardowej wysokości ok 115 cm.
  3. Opis dostosowań, na przykład pochylni, platform, informacji głosowych, pętlach indukcyjnych. W budynku nie ma obecnie pochylni, schodołazu , platform, ani informacji głosowych i pętli indukcyjnych.
  4. Informacje o miejscu i sposobie korzystania z miejsc parkingowych wyznaczonych dla osób niepełnosprawnych. Na parkingu w bliskiej odległości od budynku wyznaczone jest jedno miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych.

 

II. Budynek przy Kaliskiej 38a:

  1. Opis dostępności wejścia do budynku i przechodzenia przez obszary kontroli Budynek przy ulicy Kaliskiej zlokalizowany jest w dzielnicy Południe. Lokal znajduje się na I piętrze budynku usługowego. Wejście do siedziby Rejonu I Administracji Zasobów Komunalnych prowadzi z loży do której prowadzą schody ze spocznikiem. Przy wejściu na schody po lewej stronie znajduje się dzwonek od domofonu. Dzwonek ten przeznaczony jest dla osób ze szczególnymi potrzebami i pozwala na wezwanie urzędnika i dedykowaną obsługę. W budynku znajduję się tabliczka informująca o możliwości wejścia do obiektu z psem przewodnikiem. W biurze dostępna jest dla interesantów ramka do podpisu dla osób niedowidzących. W budynku występują bariery architektoniczne.
  2. Opis dostępności korytarzy, schodów i wind. W budynku przy ul. Kaliskiej nie ma dźwigu osobowego. Schody posiadają paski antypoślizgowe. Wejście do lokalu o szerokości 100 cm, przejście z wiatrołapu o szerokości 90 cm. Wejścia na sale obsługi 80 cm, klamki znajdują się na standardowej wysokości ok 115 cm.
  3. Opis dostosowań, na przykład pochylni, platform, informacji głosowych, pętlach indukcyjnych. W budynku nie ma obecnie pochylni, schodołazu , platform, ani informacji głosowych i pętli indukcyjnych.
  4. Informacje o miejscu i sposobie korzystania z miejsc parkingowych wyznaczonych dla osób niepełnosprawnych. Na parkingu w bliskiej odległości od budynku wyznaczone jest jedno miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych.

III. Budynek przy Brzeskiej 2:

  1. Opis dostępności wejścia do budynku i przechodzenia przez obszary kontroli. Budynek przy ulicy Brzeskiej zlokalizowany w przy głównych arteriach miejskich. Wejście do siedziby Rejonu II Administracji Zasobów Komunalnych wyposażone jest w podjazd dla osób niepełnosprawnych. Przy drzwiach znajduje się dzwonek, którym można wezwać osobę do ewentualnej pomocy. W budynku znajduję się tabliczka informująca o możliwości wejścia do obiektu z psem przewodnikiem. W biurze dostępna jest dla interesantów ramka do podpisu dla osób niedowidzących.
  2. Opis dostępności korytarzy, schodów i wind. W całym biurze brak schodów. Istniejące progi mają wysokość max 2 cm. Szerokość drzwi wejściowych to 115 cm. W części przeznaczonej dla lokatorów nie ma klamek umieszczonych wyżej niż 110 cm. Przejścia szerokie na minimum 120 cm.
  3. Opis dostosowań, na przykład pochylni, platform, informacji głosowych, pętlach indukcyjnych. W budynku nie ma obecnie platform, ani informacji głosowych i pętli indukcyjnych.
  4. Informacje o miejscu i sposobie korzystania z miejsc parkingowych wyznaczonych dla osób niepełnosprawnych. Brak wyznaczonego miejsca parkingowego dla osób niepełnosprawnych.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

  • Wnioskowanie o tłumacza polskiego języka migowego (PJM) online : BRAK
  • Informacja o naszej działalności w tekście łatwym do czytania (ETR): BRAK
  • Informacja o naszej działalności w języku migowym (PJM): BRAK
  • Aktualny raport z zapewnienia dostępności