W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

xxxxxxxxxxx

Inspektor

XML

Treść

DYREKTOR ADMINISTRACJI ZASOBÓW KOMUNALNYCH
OGŁASZA OTWARTY I KONKURENCYJNY NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Administracji Zasobów Komunalnych

Inspektor



1. Wymagania niezbędne:

a) wykształcenie wyższe;
b) obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
d) niekaralność;
e) nieposzlakowana opinia;
f) 5-letni staż pracy.
 

2. Wymagania dodatkowe:

a) co najmniej roczne doświadczenie zawodowe na stanowisku o zbliżonym zakresie czynności;
b) mile widziane doświadczenie w pracy w jednostkach budżetowych na pokrewnych stanowiskach;
c) umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych oraz znajomość oprogramowania MS Office;
d) predyspozycje osobowościowe: komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, samodzielność, odpowiedzialność, sumienność, dobra organizacja pracy.

3. Zadania wykonywane na stanowisku:

a) zapewnienie sprawnej obsługi kancelaryjnej zgodnie z obowiązująca instrukcją kancelaryjną oraz obsługi sekretariatu Dyrektora i jego Zastępcy;
b) przyjmowanie wniosków, podań, ofert, zaproszeń oraz innej korespondencji;
c) udzielanie informacji, w zakresie dopuszczonym obowiązującymi przepisami prawa;
d) informowanie o lokalizacji poszczególnych komórek AZK;
e) udzielanie pomocy przy wypełnianiu wniosków, formularzy i druków;
f) prowadzenie ewidencji skarg, wniosków i interwencji dotyczących spraw AZK zgłaszanych przez interesantów podczas przyjęć Prezydenta i Wiceprezydentów, nadzór nad ich rozpatrzeniem i realizacją;
g) nadzór nad realizacją skarg, wniosków i interwencji zgłoszonych przez interesantów podczas przyjęć Dyrektora AZK, Zastępcy dyrektora AZK i Głównego Księgowego AZK;
h) prowadzenie ewidencji interpelacji i wniosków Radnych i Komisji Rady oraz terminowe egzekwowanie przygotowania odpowiedzi;
i) prowadzenie rejestru uchwał Rady Miasta oraz Zarządzeń Prezydenta w zakresie działania AZK;
j) przygotowywanie z zakresu swojej działalności danych statystycznych niezbędnych do sprawozdań sporządzanych przez AZK publicznych;
k) opracowywanie analiz informacji z zakresu swojej działalności;
l) przygotowywanie odpowiedzi na interpelacje, zapytania, skargi i wnioski;
ł) kontrola prawidłowości merytorycznej operacji gospodarczych i finansowych w zakresie powierzonych zadań.


4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

a) wymiar czasu pracy - pełny wymiar czasu pracy;
b) lokalizacja stanowiska pracy: pomieszczenia biurowe znajdują się na I piętrze budynku Administracji Zasobów Komunalnych przy ul. Ostrowskiej 30 we Włocławku bez windy. Praca wymaga przemieszczania się na terenie budynku.
c) praca przy komputerze z wykorzystaniem urządzeń biurowych.

5. Informujemy, że w miesiącu wrześniu 2024 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6 %.

6. Wymagane dokumenty:

a) życiorys (CV);
b) list motywacyjny;
c) kserokopie poświadczające wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów) i dodatkowe kwalifikacje;
d) kwestionariusz osobowy;
e) oświadczenie o:
- niekaralności (w przypadku wygrania konkursu zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
- pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych,
- posiadanym obywatelstwie polskim, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy.
- nieposzlakowanej opinii;
f) kopię świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy lub zaświadczenie o pozostawaniu w zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę;
g) własnoręcznie podpisana „Klauzula Zgody”.
 

7. Miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie AZK ul. Ostrowska 30. 87-800 Włocławek, pocztą elektroniczną pod adres: poczta@azk.wloclawek.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą pod adres jednostki z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Inspektora, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 02 listopada 2024 roku. O zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje odpowiednio data złożenia w jednostce lub data stempla pocztowego.

Aplikacje, które wpłyną do jednostki po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej.

Wynik naboru

Informacja o rozmowie kwalifikacyjnej

Ogłoszenie o naborze

Formularz RODO

Sygnalista, jak dokonać zgłoszenia
 

Załączniki