W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

xxxxxxxxxxx

Ogłoszenie o naborze

XML

Treść

DYREKTOR ADMINISTRACJI ZASOBÓW KOMUNALNYCH
OGŁASZA OTWARTY I KONKURENCYJNY NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Administracji Zasobów Komunalnych

Podinspektor



1. Wymagania niezbędne:

a) wykształcenie wyższe;
b) obywatelstwo polskie;
c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
d) niekaralność;
e) nieposzlakowana opinia;
f) znajomość przepisów z zakresu archiwizacji;
g) znajomość przepisów z zakresu funduszy europejskich.

2. Wymagania dodatkowe:

a) doświadczenie zawodowe min. 1 rok;
b) preferowane doświadczenie w pracy w jednostkach budżetowych na pokrewnych stanowiskach;
c) umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych oraz znajomość oprogramowania MS Office;
d) predyspozycje osobowościowe: sumienność, samodzielność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy, umiejętność analitycznego myślenia;
e) umiejętności z zakresu przepisów o archiwizacji i zasad realizacji zadań finansowanych ze środków unijnych

3. Zadania wykonywane na stanowisku:

a) prowadzenie archiwizacji dokumentów;
b) zaopatrywanie Administracji Zasobów Komunalnych w prasę i inne publikacje;
c) zapewnienie wyposażenia pomieszczeń biurowych i zamawianie materiałów biurowych na potrzeby Administracji Zasobów Komunalnych;
d) techniczna obsługa pracy komisji przetargowej;
e) protokołowanie narad; posiedzeń i spotkań związanych z prowadzeniem postępowania
przetargowego;
f) prowadzenie w całości dokumentacji przetargowej, pism i ogłoszeń związanych z postępowaniem przetargowym w sposób zapewniający jej należyte zabezpieczenie oraz zachowaniem tajemnicy handlowej złożonych dokumentów;
g) prowadzenie komputerowej ewidencji postępowań przetargowych w AZK;
h) prowadzenie rejestru zamówień publicznych;
i) współpraca 2 pozostałymi stanowiskami pracy w AZK;
j) przygotowywanie z zakresu swojej działalności danych statystycznych niezbędnych do sprawozdań sporządzanych przez AZK;
k) opracowywanie analiz i informacji z zakresu swojej działalności;
l) wykonywanie czynności w zakresie ochrony informacji niejawnych;
ł) współpraca z Wydziałem Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa Urzędu Miasta Włocławek;
m) pełnienie zastępstwa podczas nieobecności na stanowisko Inspektora ds. administracyjnych i Inspektora ds. zamówień publicznych.

4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

a) wymiar czasu pracy - pełny wymiar czasu pracy;
b) lokalizacja stanowiska pracy: pomieszczenia biurowe znajdują, się na I piętrze budynku
Administracji Zasobów Komunalnych przy ul. Ostrowskiej 30 we Włocławku bez windy.
Praca wymaga przemieszczania się na terenie budynku.
Praca nie wymaga przemieszczania się między budynkami AZK.
c) praca przy komputerze z wykorzystaniem urządzeń biurowych.

5. Informujemy, że w miesiącu lutym 2024 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6 %.

6. Wymagane dokumenty:

a) życiorys (CV);
b) list motywacyjny;
c) kserokopie poświadczające wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów) i dodatkowe kwalifikacje;
d) kwestionariusz osobowy;
e) oświadczenie o :
- niekaralności (w przypadku wygrania konkursu zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
- pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych,
- posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- nieposzlakowanej opinii;
f) kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy lub zaświadczenie o pozostawaniu w zatrudnieniu na podstawie umowy o prace;
g) własnoręcznie podpisana „Klauzula Zgody”.

 
7. Miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie AZK ul. Ostrowska 30, 87-800 Włocławek, pocztą elektroniczną pod adres: poczta@azk.wloclawek.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą pod adres jednostki z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 11 marca 2024 roku. O zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje odpowiednio data złożenia w jednostce lub data stempla pocztowego.
Aplikacje, które wpłyną do jednostki po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej.

Ogłoszenie o naborze

Formularz RODO

Infomacja o terminie rozmowy kwalifikacyjnej

Wynik naboru

Załączniki