W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

xxxxxxxxxxx

Podinspektor ds. instalacji sanitarnych

XML

Treść

DYREKTOR ADMINISTRACJI ZASOBÓW KOMUNALNYCH
OGŁASZA OTWARTY I KONKURENCYJNY NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Administracji Zasobów Komunalnych
 

Podinspektor ds. instalacji sanitarnych
 

1. Wymagania niezbędne:

a) wykształcenie wyższe o profilu technicznym zw. z branżą sanitarną;
b) obywatelstwo polskie;
c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
d) niekaralność;
e) nieposzlakowana opinia;
f) wymagany co najmniej 3 – letni staż pracy.

2. Wymagania dodatkowe:

a) znajomość prawa budowlanego i przepisów BHP;

b) umiejętność pracy w zespole;

c) predyspozycje osobowościowe: komunikatywność, odpowiedzialność, samodzielność i dobra organizacja pracy.
 

3. Zadania wykonywane na stanowisku:

a) wykonywanie kosztorysów inwestorskich prac budowlanych w ramach zakresu prac AZK;
b) przeprowadzanie wizji lokalnych stwierdzających stan techniczny obiektów będących w Gminnym Zasobie Komunalnym oraz lokalach użytkowych i sporządzanie z nich protokołów;
c) weryfikacja dokumentacji projektowej i kosztorysów prac budowlanych realizowanych w ramach AZK;
d) sporządzanie sprawozdań i informacji w zakresie realizowanych zadań;
e) współudział w opracowaniu Planów Remontów i Inwestycji oraz ich sprawozdań;
f) udział w procedurze wyboru wykonawcy robót budowlanych i usług zlecanych poza ustawą prawo zamówień publicznych;
g) udział w nadzorowaniu prowadzonych remontów i w komisjach odbiorowych przedmiotu umowy na roboty i usługi zlecanych wykonawcom obcym;
h) udział w przygotowaniu danych o zasobie dla potrzeb zlecenia kontroli okresowych wynikających z art. 62 Prawa budowlanego, współudział w nadzorowaniu ich realizacji;
i) bieżąca analiza rynku co do jakości, cen materiałów i usług budowlanych;
j) prowadzenie ewidencji dokumentacji w zakresie systemu funkcjonującego w AZK;
k) przygotowywanie danych statystycznych i analiz niezbędnych do sprawozdań oraz informacji w sprawach prowadzonych na stanowisku pracy;
l) przygotowywanie odpowiedzi na interpelacje, zapytania, skargi i wnioski dotyczące zakresu prowadzonych spraw.
 

4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

a) wymiar czasu pracy – pełny wymiar czasu pracy;
b) lokalizacja stanowiska pracy: pomieszczenia biurowe znajdują się na 1 piętrze budynku bez windy przy ul. Ostrowskiej 30 we Włocławku;
c) praca wymaga przemieszczania się między budynkami AZK i budynkami administrowanymi przez AZK położonymi na terenie miasta.

5. Informujemy, że w miesiącu sierpniu 2021 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.

6.Wymagane dokumenty:

a) życiorys (CV);
b) list motywacyjny;
c) kserokopie poświadczające wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów) i dodatkowe kwalifikacje;
d) kwestionariusz osobowy;
e) oświadczenie o niekaralności (w przypadku wygrania konkursu zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego);
f) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych;
g) kopię świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy lub zaświadczenie o pozostawaniu w zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę;
h) własnoręcznie podpisana Zgoda i Klauzula informacyjna.
 

7. Miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie AZK ul. Ostrowska 30, 87-800 Włocławek, pocztą elektroniczną pod adres: poczta@azk.wloclawek.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą pod adres jednostki z dopiskiem: Dotyczy  naboru  na stanowisko Podinspektora ds. instalacji sanitarnych, w terminie do dnia 9 października  2021 roku. O zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje odpowiednio data złożenia w jednostce lub data stempla pocztowego. Aplikacje, które wpłyną do jednostki po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej.

Załączniki