Zastępca dyrektora
XMLTreść
Szczegóły
Wybrani kandydaci1. Magdalena Chwiałkowska, Włocławek
stanowiskoZastępca dyrektora
miejsce pracyAdministracja Zasobów Komunalnych
termin składania dokumentów
Rozstrzygnięcie
Pani Magdalena Chwiałkowska spełniła wszystkie wymagania określone w ogłoszeniu na wyżej wymienione stanowisko.
Wynik naboru
Wynik naboru
Termin rozmowy kwalifikacyjnej
Ogłoszenie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej
1. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe magisterskie, preferowany kierunek- ekonomia;
b) obywatelstwo polskie;
c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
d) niekaralność;
e) nieposzlakowana opinia;
f) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku kierowniczym;
g) co najmniej 4 letni staż pracy.
2. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość podstawowych zagadnień z zakresu ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o ochronie praw lokatorów mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego i ustawy o własności lokali;
b) umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji;
c) umiejętność planowania wydatków związanych z funkcjonowaniem jednostki budżetowej; e) predyspozycje osobowościowe: sumienność, rzetelność, samodzielność, odpowiedzialność, kreatywność i dyspozycyjność.
3. Zadania wykonywane na stanowisku:
a) nadzór nad pracą Działu Wspólnot Mieszkaniowych, Gminnego Zasobu Mieszkaniowego Informatyka, stanowiska ds. Zamówień Publicznych i odpowiadanie za ich właściwe działanie przed Dyrektorem Administracji Zasobów Komunalnych,
b) kierowanie pracą podległych komórek w celu zapewnienia realizacji zadań określonych w Statucie i Regulaminie Organizacyjnym AZK;
c) opracowywanie analiz i informacji dla Dyrektora AZK w sprawach prowadzonych przez podległe komórki;
d) wnioskowanie i podejmowanie przedsięwzięć organizacyjno - ekonomicznych dla zapewnienia realizacji zadań należących do zakresu działania podległych komórek;
e)kontrola realizacji przydzielonych zadań na stanowiskach pracy;
f) nadzór nad rozpatrywaniem i załatwianiem interwencji i wniosków oraz skarg, wniosków i interwencji ludności za wiedzą Dyrektora;
g)współdziałanie z Głównym Księgowym w zakresie tworzenia projektu budżetu miasta i sprawozdań z realizacji budżetu oraz zapewnienie zdyscyplinowanej realizacji budżetu w zakresie wydatków;
h)współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi AZK oraz samodzielnymi stanowiskami pracy;
i)prowadzenie nadzoru i kontroli nad przestrzeganiem przepisów obowiązujących w zakresie gospodarowania powierzonym majątkiem;
j) nadzorowanie i przygotowywanie z zakresu swojej działalności danych statystycznych
niezbędnych do sprawozdań sporządzanych przez AZK;
k)kontrola prawidłowości merytorycznej operacji gospodarczych i finansowych w zakresie
powierzonych zadań;
l) wykonywanie czynności w zastępstwie podczas nieobecności dyrektora jednostki AZK
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
a) wymiar czasu pracy – pełny wymiar czasu pracy;
b) lokalizacja stanowiska pracy: pomieszczenia biurowe znajdują się na I piętrze budynku bez windy przy ul. Ostrowskiej 30 we Włocławku;
c) praca wymaga przemieszczania się między budynkami AZK (w których znajdują się Rejony AZK) a administrowanymi przez AZK na terenie Włocławka.
5. Informujemy, że w miesiącu lutym 2017 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6 %.
6. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny
c) kserokopie poświadczające wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów) i dodatkowe kwalifikacje,
d) kwestionariusz osobowy,
e) oświadczenie o niekaralności (w przypadku wygrania konkursu zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
f) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych
g) kopię świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy lub zaświadczenie o pozostawaniu w zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę.
Miejsce składania dokumentów: Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie AZK ul. Ostrowska 30, 87-800 Włocławek, pocztą elektroniczną pod adres: poczta@azk.wloclawek.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą pod adres jednostki z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Zastępcy dyrektora, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30 marca 2017 roku. O zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje odpowiednio data złożenia w jednostce lub data stempla pocztowego. Aplikacje, które wpłyną do jednostki po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej. Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2000 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458)” i podpisane.
Ogłszenie o naborze
Wynik naboru
Termin rozmowy kwalifikacyjnej
Ogłoszenie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej
1. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe magisterskie, preferowany kierunek- ekonomia;
b) obywatelstwo polskie;
c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
d) niekaralność;
e) nieposzlakowana opinia;
f) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku kierowniczym;
g) co najmniej 4 letni staż pracy.
2. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość podstawowych zagadnień z zakresu ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o ochronie praw lokatorów mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego i ustawy o własności lokali;
b) umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji;
c) umiejętność planowania wydatków związanych z funkcjonowaniem jednostki budżetowej; e) predyspozycje osobowościowe: sumienność, rzetelność, samodzielność, odpowiedzialność, kreatywność i dyspozycyjność.
3. Zadania wykonywane na stanowisku:
a) nadzór nad pracą Działu Wspólnot Mieszkaniowych, Gminnego Zasobu Mieszkaniowego Informatyka, stanowiska ds. Zamówień Publicznych i odpowiadanie za ich właściwe działanie przed Dyrektorem Administracji Zasobów Komunalnych,
b) kierowanie pracą podległych komórek w celu zapewnienia realizacji zadań określonych w Statucie i Regulaminie Organizacyjnym AZK;
c) opracowywanie analiz i informacji dla Dyrektora AZK w sprawach prowadzonych przez podległe komórki;
d) wnioskowanie i podejmowanie przedsięwzięć organizacyjno - ekonomicznych dla zapewnienia realizacji zadań należących do zakresu działania podległych komórek;
e)kontrola realizacji przydzielonych zadań na stanowiskach pracy;
f) nadzór nad rozpatrywaniem i załatwianiem interwencji i wniosków oraz skarg, wniosków i interwencji ludności za wiedzą Dyrektora;
g)współdziałanie z Głównym Księgowym w zakresie tworzenia projektu budżetu miasta i sprawozdań z realizacji budżetu oraz zapewnienie zdyscyplinowanej realizacji budżetu w zakresie wydatków;
h)współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi AZK oraz samodzielnymi stanowiskami pracy;
i)prowadzenie nadzoru i kontroli nad przestrzeganiem przepisów obowiązujących w zakresie gospodarowania powierzonym majątkiem;
j) nadzorowanie i przygotowywanie z zakresu swojej działalności danych statystycznych
niezbędnych do sprawozdań sporządzanych przez AZK;
k)kontrola prawidłowości merytorycznej operacji gospodarczych i finansowych w zakresie
powierzonych zadań;
l) wykonywanie czynności w zastępstwie podczas nieobecności dyrektora jednostki AZK
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
a) wymiar czasu pracy – pełny wymiar czasu pracy;
b) lokalizacja stanowiska pracy: pomieszczenia biurowe znajdują się na I piętrze budynku bez windy przy ul. Ostrowskiej 30 we Włocławku;
c) praca wymaga przemieszczania się między budynkami AZK (w których znajdują się Rejony AZK) a administrowanymi przez AZK na terenie Włocławka.
5. Informujemy, że w miesiącu lutym 2017 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6 %.
6. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny
c) kserokopie poświadczające wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów) i dodatkowe kwalifikacje,
d) kwestionariusz osobowy,
e) oświadczenie o niekaralności (w przypadku wygrania konkursu zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
f) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych
g) kopię świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy lub zaświadczenie o pozostawaniu w zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę.
Miejsce składania dokumentów: Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie AZK ul. Ostrowska 30, 87-800 Włocławek, pocztą elektroniczną pod adres: poczta@azk.wloclawek.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą pod adres jednostki z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Zastępcy dyrektora, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30 marca 2017 roku. O zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje odpowiednio data złożenia w jednostce lub data stempla pocztowego. Aplikacje, które wpłyną do jednostki po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej. Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2000 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458)” i podpisane.
Ogłszenie o naborze