W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.
Zamówienia na budowa wewnętrznej instalacji c.o., c.w.u. i cyrkulacji w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Młynarskiej 16 i Jodłowej 6 we Włocławku.
zamówienie naBudowa wewnętrznej instalacji c.o., c.w.u. i cyrkulacji w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Młynarskiej 16 i Jodłowej 6 we Włocławku.
Status zamówieniaunieważnione
nr sprawy205176 - 2014
zamawiającyAdministracja Zasobów Komunalnych
tryb zamówieniaPrzetarg nieograniczony
wartość szacunkowaponiżej 5 186 000 euro
termin składania ofert
Rozstrzygnięcie
Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, gdy nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, wobec faktu, że w terminie przewidzianym na składanie ofert do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta postępowanie należało unieważnić.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES:
Administracja Zasobów Komunalnych , ul. Ostrowska 30, 87-800 Włocławek, woj.
kujawsko-pomorskie, tel. 54 414 48 50, faks 54 414 48 84.
Adres
strony internetowej zamawiającego: http://bip.azk.wloclawek.pl/
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa wewnętrznej instalacji c.o., c.w.u. i
cyrkulacji w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Młynarskiej 16 i
Jodłowej 6 we Włocławku.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia: roboty
budowlane.
II.1.4)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje swoim
zakresem budowę wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania oraz ciepłej wody
użytkowej wraz z cyrkulacją w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych
usytuowanych we Włocławku przy ul. Jodłowej 6 i Młynarskiej 16. Realizację
należy przeprowadzić zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez Renatę
Żebrowską prowadzącą działalność pod firmą: Instalacje Sanitarne. Projektowanie
i nadzory. inż. Renata Żebrowska z siedzibą przy ul. Wiejskiej 18/175 we Włocławku.
Zamówienie będzie udzielane w częściach tj. osobno na każdy z budynków.
II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00-0, 45.33.10.00-6, 45.33.11.00-7,
45.32.00.00-6, 45.32.10.00-3.
II.1.7) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2014.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2)
ZALICZKI
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
III.3.2)
Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca,
składający ofertę w postępowaniu, musi wykazać się wykonaniem w okresie
ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w
tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie
instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej wraz z
cyrkulacją o łącznej wartości minimum 100.000,00 zł brutto.
III.3.4)
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca
składający ofertę w prowadzonym postępowaniu musi dysponować potencjałem
kadrowym - własnym lub wyrażającym gotowość do współpracy - zdolnym do
wykonania zamówienia, spośród których co najmniej 1 osoba posiada
uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,
gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
III.3.5)
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca
winien posiadać opłaconą polisę lub innych dokument ubezpieczenia
potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości min. 100 000 zł.
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W
zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.
22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz
robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem
terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania
oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót,
określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz
wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i
prawidłowo ukończone;
określenie
robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w
wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych
niewykonanych lub wykonanych nienależycie roboty budowlane polegające na budowie instalacji centralnego ogrzewania i
ciepłej wody użytkowej wraz z cyrkulacją;
wykaz
osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
oświadczenie,
że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień;
opłaconą
polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że
wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o
których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów
przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie
dysponował wykonawca:
opłaconą
polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny
podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W
zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3)
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1)
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
III.4.4)
Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo
informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE
DOKUMENTY
Inne
dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz
oferty. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z innych
dokumentów załączonych przez Wykonawcę
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA
UMOWY
przewiduje
się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne
zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.
Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany w treści umowy w stosunku
do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku
zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania
niniejszej umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności:
1) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, może nastąpić w przypadku
wystąpienia konieczności udzielenia Wykonawcy robót budowlanych, stanowiących
przedmiot umowy, zamówień dodatkowych, o których mowa w treści art. 67 ust. 1
pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych, przy
czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną
Wykonawcy do zrealizowania zamówienia dodatkowego, 2) przedłużenie terminu
realizacji zamówienia może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności siły
wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze Stron,
zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie
umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz
akty władzy i administracji publicznej, przy czym przedłużenie terminu
realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi występowania
okoliczności siły wyższej, 3) przedłużenie terminu realizacji zamówienia może
nastąpić w przypadku skierowania przez Zamawiającego do Wykonawcy pisemnego
żądania wstrzymania robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia, lub
wydania zakazu prowadzenia robót budowlanych, stanowiących przedmiot
zamówienia, przez organ administracji publicznej, o ile żądanie lub wydanie
zakazu nie nastąpiło z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni,
odpowiadającą okresowi na jaki Wykonawcy nakazano wstrzymanie robót budowlanych
lub zakazano prowadzenie robót budowlanych, 4) przedłużenie terminu realizacji
zamówienia może nastąpić w przypadku wystąpienia kolizji z sieciami
zewnętrznymi lub instalacjami nieujawnionymi w dokumentacji projektowej, przy
czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, niezbędną
Wykonawcy na usunięcie kolizji z sieciami zewnętrznymi lub instalacjami
nieujawnionymi w dokumentacji projektowej, 5) konieczności wykonania robót
zamiennych (do których wykonania wystarczy zgoda zamawiającego oraz
projektanta), rozumianych jako wykonanie przez Wykonawcę zamówienia
podstawowego w sposób odmienny od sposobu określonego w niniejszej umowie, a
jednocześnie w sposób niepowodujący zwiększenia (zmiany) zakresu świadczenia
Wykonawcy zawartego w ofercie, oraz zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, 6)
zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym
bezpośredni wpływ na realizacje przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron
niniejszej umowy, 7) w przypadku zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na
którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust.
2b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych, w celu
wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22
ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych, z
zastrzeżeniem treści punktu 3. 8) przedłużenie terminu realizacji zamówienia
może nastąpić w przypadku wystąpienia niezależnych od stron okoliczności,
powodujących wstrzymanie lub przerwanie robót budowlanych, stanowiących
przedmiot zamówienia, z uwagi na fakt, że dojazd na plac budowy jest niemożliwy
- co powinno zostać potwierdzone pisemnie przez inspektora nadzoru w dzienniku
budowy, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o tyle
dni, przez ile trwało ich wstrzymanie, 9) przedłużenie terminu realizacji
zamówienia może nastąpić w przypadku wystąpienia konieczności wprowadzenia w
dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik umowy, zmian, powodujących wstrzymanie
lub przerwanie robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia, przy czym
przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną do
wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej oraz do przeprowadzenia uzgodnień
(ustaleń) z właściwymi organami, uzyskania opinii właściwych organów oraz
wydania decyzji przez właściwe organy, z zastrzeżeniem treści punktu 4. 10)
konieczności dokonania wymiany osób, o których mowa w treści niniejszej umowy,
po stronie którejkolwiek ze stron niniejszej umowy. 2. Konieczność wykonania
robót zamiennych, o których mowa w treści punktu 1 ppkt 5) zachodzi w sytuacji,
gdy: 1) materiały budowlane, przewidziane w niniejszej umowie do wykonania
zamówienia, nie mogą być użyte przy realizacji inwestycji z powodu zaprzestania
ich produkcji lub zastąpienia ich innymi materiałami budowlanymi, 2) w trakcie
realizacji przedmiotu zamówienia nastąpiła zmiana przepisów prawa budowlanego,
3) w czasie realizacji budowy zmienią się warunki techniczne wykonania (np.
Polska Norma), 4) w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zastosowano lepsze
materiały budowlane bądź inną technologię wykonania robót. 3. W przypadku, o
którym mowa w treści punktu 1. ppkt 7) wykonawca jest obowiązany wykazać
zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie
spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych, w stopniu nie
mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, poprzez
przedstawienie w tym celu odpowiednich dokumentów, potwierdzających spełnianie
warunków udziału w postępowaniu. 4. Wprowadzenie w dokumentacji projektowej
zmian, o których mowa w treści punktu 1. ppkt 9) nie może skutkować
zwiększeniem (zmianą) zakresu świadczenia Wykonawcy zawartego w ofercie,
stanowiącej załącznik do umowy, oraz zwiększeniem wynagrodzenia Wykonawcy, o
którym mowa w treści umowy. 5. Nie stanowi istotnej zmiany umowy zmiana danych
teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów między stronami niniejszej
umowy. 6. Wszelkie zmiany umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej
i podpisania przez obydwie strony niniejszej umowy. 7. Z wnioskiem o zmianę
treści umowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak i Zamawiający
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://bip.azk.wloclawek.pl/ Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Administracja Zasobów Komunalnych we Włocławku, ul. Ostrowska 30, 87-800
Włocławek, pok. 1.
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2014 godzina 09:00, miejsce:
Administracja Zasobów Komunalnych we Włocławku, ul. Ostrowska 30, 87-800
Włocławek, pok. 15.
IV.4.5)
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania
ofert).
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie