W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

xxxxxxxxxxx

Zamówienia na utrzymanie czystości i porządku na cmentarzach komunalnych przy Al. Chopina we Włocławku oraz w miejscowości Pińczata gmina Włocławek

XML

Treść

Szczegóły

zamówienie naUtrzymanie czystości i porządku na cmentarzach komunalnych przy Al. Chopina we Włocławku oraz w miejscowości Pińczata gmina Włocławek

Status zamówieniaunieważnione

nr sprawy175606 - 2014

zamawiającyAdministracja Zasobów Komunalnych

tryb zamówieniaPrzetarg nieograniczony

wartość szacunkowaponiżej 207 tyś. euro

termin składania ofert

Rozstrzygnięcie

Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, gdyż cena jedynej oferty przewyższa kwoty, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie każdej z części zamówienia.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Zasobów Komunalnych , ul. Ostrowska 30, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 414 48 50, faks 54 414 48 84.
Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.azk.wloclawek.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie czystości i porządku na cmentarzach komunalnych przy Al. Chopina we Włocławku oraz w miejscowości Pińczata gmina Włocławek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Utrzymanie czystości i porządku na cmentarzach komunalnych przy Al. Chopina we Włocławku oraz w miejscowości Pińczata w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2014 r. Usługa dotyczy również terenów bezpośrednio przyległych do cmentarzy. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych osobno na każdy z cmentarzy. 2. Na zakres zamówienia w okresie letnim tj. od dnia podpisania umowy do 31 października bieżącego roku składa się: I. Sprzątanie: ciągłe (poniedziałek - piątek z wyjątkiem dni świątecznych) utrzymanie czystości i porządku n/w terenów: chodników, bram, poprzez zamiatanie, grabienie i usuwanie nieczystości nagromadzonych w wyniku sprzątania, terenów pod pojemniki na odpady komunalne poprzez zgrabianie i zamiatanie nieczystości oraz ich umieszczanie w pojemnikach, opróżnianie pojemników na odpady z alei bocznych (dotyczy I części zamówienia), grabienie i zamiatanie opadłych liści, gałęzi, oczyszczanie z przerostów (z chwastów, trawy) chodników, opasek i placów utwardzonych do linii grobów i budowli z nimi graniczących, sprzątanie innych śmieci i nieczystości stałych, w tym porzuconego gruzu, fragmentów zdemontowanych nagrobków, ławek, ogrodzeń itp. Wszelkie śmieci i odpady nagromadzone w wyniku wykonania prac, o których mowa powyżej należy usunąć poprzez ich umieszczenie w pojemnikach na ten cel przeznaczonych. II. Tereny zielone (dotyczy terenów w granicach cmentarzy, opaski wokół ogrodzenia cmentarza przy Al. Chopina we Włocławku oraz terenów zielonych w granicy działek, na których usytuowany jest parking przy cmentarzu w miejscowości Pińczata - patrz. załącznik graficzny): ciągłe utrzymanie czystości i porządku terenów zielonych (trawników i wewnętrznych ciągów komunikacyjnych - nieutwardzonych): koszenie trawy (max. wysokość 10 cm) i jej zgrabianie oraz uprzątnięcie, przycinanie krzewów, żywopłotów, usuwanie obłamanych i połamanych gałęzi, przycinanie przyrostów (od korzeni) przy drzewach, grabienie liści oraz ich umieszczanie w pojemnikach na ten cel przeznaczonych, Pielęgnację terenów zielonych należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami i sztuką ogrodniczą. III. Studzienki i pasy chłonne (dotyczy terenów w granicach cmentarzy): Usuwanie nieczystości ze studzienek chłonnych, wzruszanie ziemi wyznaczonych pasów chłonnych. 3. Zakres zamówienia w okresie zimowym tj. od 1 listopada do 31 grudnia bieżącego roku obejmuje ciągłe utrzymywanie zimowe n/w terenów: I. Sprzątanie: ciągłe (poniedziałek - piątek z wyjątkiem dni świątecznych oraz w dniach 1-2 listopada b.r.) utrzymanie czystości i porządku n/w terenów: chodników, bram, terenów pod pojemniki na odpady komunalne poprzez zamiatanie, grabienie opadłych liści, gałęzi, śmieci, łagodzenie skutków warunków zimowych tj. gołoledzi, śliskości pośniegowej poprzez odśnieżanie, uszorstnienie nawierzchni dopuszczalnymi środkami np. posypywanie piaskiem, usuwanie z w/w miejsc śniegu i lodu w sposób nie ograniczający dostępu do grobów, a po ustąpieniu okresu zimowego usunięcie materiału uszorstniającego, po wystąpieniu opadów śniegu do odśnieżania należy przystąpić w porze gwarantującej zakończenie prac najpóźniej do godz. 10.00 każdego dnia, w przypadku wystąpienia opadów ciągłych odśnieżanie należy rozpocząć najpóźniej w momencie gdy warstwa zalegającego śniegu przekroczy 7 cm, w przypadku terenów pod pojemniki na odpady komunalne, rozsypane przy nich nieczystości należy umieszczać w pojemnikach, opróżnianie pojemników na odpady z alei bocznych (dotyczy I części zamówienia), sprzątanie innych śmieci i nieczystości stałych w tym porzuconego gruzu, fragmentów zdemontowanych nagrobków, ławek, ogrodzeń itp. Wszelkie śmieci i odpady nagromadzone w wyniku wykonania prac, o których mowa powyżej należy usunąć poprzez ich umieszczenie w pojemnikach na ten cel przeznaczonych. II. Tereny zielone (dotyczy terenów w granicach cmentarzy, opaski wokół ogrodzenia cmentarza przy Al. Chopina we Włocławku oraz terenów zielonych w granicy działek, na których usytuowany jest parking przy cmentarzu w miejscowości Pińczata - patrz. załącznik graficzny): utrzymanie czystości i porządku terenów zielonych poprzez grabienie opadłych liści, usuwanie obłamanych i połamanych gałęzi oraz ich umieszczanie w pojemnikach na ten cel przeznaczonych, Pielęgnację terenów zielonych należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami i sztuką ogrodniczą. III. Studzienki: usuwanie nieczystości ze studzienek chłonnych. IV. Zabezpieczenie środków uszorstniających np. piasku i ich dowóz w miejsce wyznaczone przez Zamawiającego odbywać się będzie na koszt Wykonawcy. V. Łagodzenie skutków warunków zimowych obowiązuje w systemie ciągłym tj. 7 dni w tygodniu. VI. W przypadku ogłoszenia klęski żywiołowej zakres prac należy uzgodnić z Zamawiającym. 4. Zakres zamówienia obejmuje również w miejscowości Pińczata - w okresie święta Wszystkich Świętych - przygotowanie terenu pod parking, wytyczenie parkingu zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego oraz uprzątnięcie terenu po dniu 2 listopada b.r. 5. Zamawiający udostępni Wykonawcy nieodpłatnie pomieszczenia z przeznaczeniem na zaplecze socjalne oraz magazyn sprzętu i materiałów niezbędnych do prawidłowego wykonywania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia kosztów dostawy mediów do w/wym. pomieszczeń.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 77.31.30.00-7, 77.34.00.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Zamawiający odstępuje od opisu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Wykonawca, ubiegający się o udzielenie zamówienia, musi wykonać w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi polegającej na sprzątaniu i utrzymaniu terenów zielonych, w tym trawników typu parkowego, której wartość wynosi/wynosiła minimum 20.000,00 zł/miesięcznie brutto. Zamawiający wymaga, aby wykazana usługa trwała minimum 6 miesięcy i świadczona była, choćby częściowo w okresie zimowym
  • III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Wykonawca winien dysponować, na każdą z części zamówienia do realizacji której zamierza przystąpić: minimum jednym samochodem ciężarowo - osobowym (rozstaw osi max. 1,6 m) lub ciągnikiem z przyczepą jednoosiową (rozstaw tylnej osi ciągnika max. 1,6 m), odśnieżarką mechaniczną - spalinową bądź pługiem do śniegu - czołowym, mocowanym do ciągnika, dwiema kosiarkami spalinowymi, dwiema podkaszarkami spalinowymi, piłą łańcuchową - spalinową.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Wykonawca winien dysponować kadrą pozwalającą realizować zamówienie, w tym co najmniej jednym pracownikiem posiadającym uprawnienia do kierowania pojazdami, o których mowa w punkcie IV.I. 3.1. siwz na każdą część zamówienia do realizacji której zamierza przystąpić
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Wykonawca winien posiadać opłaconą polisę lub innych dokument ubezpieczenia potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości min. 100 000 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zamawiający pod pojęciem głównych usług rozumie: wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywane, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi polegającej na sprzątaniu i utrzymaniu terenów zielonych, w tym trawników typu parkowego.;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1 - Cena - 602 - Jakość - 40
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmian w umowie w stosunku do treści oferty, które będą mogły być dokonane z powodu zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy lub w przypadku wystąpienia następującej sytuacji -zmiany osób wymienionych w umowie po stronie którejkolwiek ze stron
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://bip.azk.wloclawek.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Zasobów Komunalnych, ul. Ostrowska 30, 87-800 Włocławek, pokój 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2014 godzina 08:00, miejsce: Administracja Zasobów Komunalnych, ul. Ostrowska 30, 87-800 Włocławek, pokój 15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Cmentarz komunalny przy Al. Chopina we Włocławku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie będzie realizowane w granicy cmentarza j.w. oraz na terenie bezpośrednio przyległym do cmentarza zgodnie z załącznikiem graficznym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 77.31.30.00-7, 77.34.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:1. Cena - 602. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA:
Cmentarz komunalny w miejscowości Pińczata gmina Włocławek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie będzie realizowane w granicy cmentarza j.w. oraz na terenie bezpośrednio przyległym do cmentarza zgodnie z załącznikiem graficznym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-3, 77.31.30.00-7, 77.34.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:1. Cena - 602. Jakość - 40

Ogłoszenie o zamówieniu
SIWZ z załącznikami
Umowa


Załączniki

Umowa doc, 107 kB