Zamówienia na wymiana stolarki okiennej i drzwi balkonowych w zasobie mieszkaniowym Gminy Miasto Włocławek
XMLTreść
Szczegóły
zamówienie naWymiana stolarki okiennej i drzwi balkonowych w zasobie mieszkaniowym Gminy Miasto Włocławek
Status zamówieniarozstrzygnięte
nr sprawy48574 - 2016
zamawiającyAdministracja Zasobów Komunalnych
tryb zamówieniaPrzetarg nieograniczony
wartość szacunkowaponiżej 5,186 mln euro
termin składania ofert
Rozstrzygnięcie
Wybrana oferta spełnia warunki zawarte w SIWZ i uzyskała maksymalną ilość punktów - 100.
I.
1) NAZWA I ADRES: Administracja Zasobów Komunalnych ,
ul. Ostrowska 30, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 414 48 50,
faks 54 414 48 84.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.azk.wloclawek.pl/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej i drzwi balkonowych w zasobie mieszkaniowym Gminy Miasto Włocławek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki
okiennej i drzwi balkonowych w gminnym zasobie mieszkaniowym, zgodnie z
wykazem, stanowiącym załącznik do SIWZ i umowy. 2. Wymiary okien i drzwi
określone zostały w książce przedmiarów. Zamawiający zastrzega, że dokładność
pomiaru otworów zawiera się w przedziale od 95% do 105% rzeczywistego wymiaru
(długość, szerokość). Stolarkę należy wykonać odtworzeniowo, co w szczególności
dotyczy sposobów i kierunków otwierania okien i drzwi. 3. Na roboty opisane w
punkcie pierwszym składa się: - dokładne zwymiarowanie otworów, - demontaż
okien i drzwi balkonowych przeznaczonych do wymiany, - demontaż, dostawa i
montaż parapetów zewnętrznych, - dostawa i montaż fabrycznie nowej stolarki
okiennej i drzwiowej z PCV w kolorze białym, wyposażonej w okucia obwiedniowe,
z profili w systemie pięciokomorowym, z szybami U-1,0 zgodnie z normą PN - EN
674 lub U=1,1 zgodnie z normą PN - EN 673 oraz jej montaż zgodnie z przedmiarem
i obmiarami w lokalach, - wykonanie obróbek murarskich przy oknach i drzwiach,
- otynkowanie ościeży, - regulacja zawiasów. 5. Nie przewiduje się składania
ofert częściowych. 6 . Nie przewiduje się składania ofert wariantowych.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- do 50 % wartości zamówienia podstawowego, w przypadku zwiększenia potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2016.
SEKCJA
III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający odstępuje od opisu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
- Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia winien wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót polegających na wymianie lub montażu stolarki okiennej lub drzwi balkonowych za kwotę minimum 50 000 zł brutto za jedno zadanie.
- III.3.3) Potencjał techniczny
- Zamawiający odstępuje od opisu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
- Zamawiający odstępuje od opisu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Wykonawca winien posiadać potencjał kadrowy zapewniający realizację niniejszego zamówienia.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
- Wykonawca winien posiadać opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości min. 50 000 zł.
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1)
W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.
22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu należy przedłożyć:- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie dowody dotyczące najważniejszych robót, tj. tych o których mowa w podpunkcie 4, określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- opłaconą polisę, a w przypadku
jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia.
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Rękojmia - 10
IV.2.2)
przeprowadzona
będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na
której będzie prowadzona:
NIE DOTYCZYIV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje
się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne
zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2.
Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany w treści umowy w stosunku
do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku
zaistnienia oko-liczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania
umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności:
1) przedłużenie terminu realizacji zamówienia może nastąpić w przypadku: a)
wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, powodujących wstrzyma-nie
lub przerwanie robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia -
potwierdzonych pisemnie przez inspektora nadzoru, przy czym przedłużenie
terminu realizacji zamówienia nastąpi o tyle dni, przez ile trwało ich
wstrzymanie, b) wystąpienia okoliczności siły wyższej, przez którą należy
rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze Stron, zewnętrzne, niemożliwe do
zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności:
wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i
administracji publicznej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia
nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi wy-stępowania okoliczności siły
wyższej, c) skierowania przez Zamawiającego do Wykonawcy pisemnego żądania
wstrzymania robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia, lub wydania
zakazu pro-wadzenia robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia, przez
organ administracji publicznej, o ile żądanie lub wydanie zakazu nie nastąpiło
z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, przy czym przedłużenie
terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi na
jaki Wykonawcy nakazano wstrzymanie robót budowlanych lub zakazano prowadzenie
robót budowlanych, 2) konieczności wykonania robót zamiennych (do których wykonania
wystarczy zgoda Za-mawiającego oraz projektanta), rozumianych jako wykonanie
przez Wykonawcę zamówienia podstawowego w sposób odmienny od sposobu
określonego w umowie, a jednocześnie w sposób niepowodujący zwiększenia
(zmiany) zakresu świadczenia Wykonawcy zawartego w ofercie, stanowiącej
załącznik do umowy, oraz zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, z zastrzeżeniem
pkt. 3, 3) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym
bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron
umowy, 4) w przypadku zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby
Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo
zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu,
o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, z
zastrzeżeniem, że Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż
proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki
udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień
publicznych, w stopniu nie-mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o
udzielenie zamówienia, poprzez przedstawienie w tym celu odpowiednich
dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, 5)
konieczności dokonania wymiany osób, o których mowa w umowie, po stronie
którejkolwiek ze stron umowy. 3. Konieczność wykonania robót zamiennych, o
których mowa w pkt. 2 ppkt 2, zachodzi w sytuacji, gdy: 1) materiały budowlane,
przewidziane w umowie do wykonania zamówienia, nie mogą być użyte przy
realizacji inwestycji z powodu zaprzestania ich produkcji lub zastąpienia ich
innymi materiałami budowlanymi, 2) w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia
nastąpiła zmiana przepisów prawa budowlanego, 3) w czasie realizacji budowy
zmienią się warunki techniczne wykonania (np. Polska Nor-ma), 4) w trakcie
realizacji przedmiotu zamówienia zastosowano lepsze materiały budowlane bądź
inną technologię wykonania robót. 4. Nie stanowi istotnej zmiany umowy zmiana
danych teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów między stronami umowy.
5. Wszelkie zmiany umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej i
podpisania przez obydwie strony umowy. 6. Z wnioskiem o zmianę treści umowy
może wystąpić zarówno Wykonawca, jak i Zamawiający.
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.azk.wloclawek.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja
Zasobów Komunalnych ul. Ostrowska 30, 87 -800 Włocławek, pok. 6.
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
21.03.2016 godzina 10:00, miejsce: Administracja Zasobów Komunalnych ul.
Ostrowska 30, 87 -800 Włocławek, pok. Nr 15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16)
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków
Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17)
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
SIWZ z załącznikami
Wykaz stolarki okiennej z książkami przedmiarów.
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
SIWZ z załącznikami
Wykaz stolarki okiennej z książkami przedmiarów.
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty