W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.
Zamówienia na wymiana pokrycia dachowego, konstrukcji dachu, wzmocnienie stropu nad ostatnią kondygnacją budynku mieszkalnego położonego na nieruchomości przy ul. Cyganka 24 we Włocławku
zamówienie naWymiana pokrycia dachowego, konstrukcji dachu, wzmocnienie stropu nad ostatnią kondygnacją budynku mieszkalnego położonego na nieruchomości przy ul. Cyganka 24 we Włocławku
Status zamówieniarozstrzygnięte
nr sprawy98468 - 2015
zamawiającyAdministracja Zasobów Komunalnych
tryb zamówieniaPrzetarg nieograniczony
wartość szacunkowaponiżej 5,186 mln euro
termin składania ofert
Rozstrzygnięcie
Wybrana oferta spełnia warunki zawarta w SIWZ i uzyskała najwyższą ilość punktów - 90,68 pkt
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja
Zasobów Komunalnych , ul. Ostrowska 30, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie,
tel. 54 414 48 50, faks 54 414 48 84.
Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.azk.wloclawek.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana pokrycia dachowego, konstrukcji dachu, wzmocnienie stropu nad
ostatnią kondygnacją budynku mieszkalnego położonego na nieruchomości przy ul.
Cyganka 24 we Włocławku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub
zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót
budowlanych polegających na wymianie pokrycia dachowego, konstrukcji dachu,
wzmocnienia stropu nad ostatnią kondygnacją budynku mieszkalnego położonego na
nieruchomości przy ul. Cyganka 24 we Włocławku. 2. Realizację należy
przeprowadzić zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez mgr inż.
Tomasza Ostrowskiego prowadzącego działalność pod firmą Usługi Projektowe-
Tomasz Ostrowski z siedzibą przy ul. Szkolnej 41 w Wieńcu, 87-880 Brześć
Kujawski. UWAGA: Przedmiot zamówienia nie obejmuje robót opisanych w projekcie,
do których odnoszą się pozycje kosztorysowe nr 6 i 7. Szczegółowy opis warunków
realizacji zamówienia zawarto w projekcie umowy stanowiącym załącznik do
specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Wskazane jest aby Wykonawca
przed złożeniem oferty dokonał wizji pomieszczeń, w których wykonywane będą
roboty.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień
uzupełniających:
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu
zamówień uzupełniających
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS
SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca, ubiegający się o udzielenie
zamówienia winien wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch robót polegających na
wymianie lub naprawie pokrycia dachowego za kwotę minimum 80 000 zł za
jedno zadanie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien posiadać potencjał kadrowy
zapewniający realizację niniejszego zamówienia - minimum dwóch
pracowników w tym jednego posiadającego kwalifikacje dekarza
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien posiadać opłaconą polisę lub
innych dokument ubezpieczenia potwierdzający ubezpieczenie od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
gospodarczej w wysokości min. 100 000 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH,
JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST.
1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez
wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie
ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i
wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących
najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w
sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami
sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
określenie robót budowlanych, których dotyczy
obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w
tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych
nienależycie dwie roboty polegające na wymianie lub naprawie pokrycia dachowego za
kwotę minimum 80 000 zł za jedno zadanie;
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług,
kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami
na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez
nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny
dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania
wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z
centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2
ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej
samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy
kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie
konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy
kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt
III.5)
formularz oferty, pełnomocnictwo do złożenia oferty
jeśli nie wynika ono z innych dokumentów
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1 - Cena - 90
2 - Rękojmia - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie
warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany
w treści umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w
chwili zawierania umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z
następujących okoliczności: 1) przedłużenie terminu realizacji zamówienia może
nastąpić w przypadku: a) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych,
powodujących wstrzymanie lub przerwanie robót budowlanych stanowiących
przedmiot zamówienia - potwierdzonych pisemnie w dzienniku budowy przez
inspektora nadzoru, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia
nastąpi o tyle dni, przez ile trwało ich wstrzymanie, b) wystąpienia
konieczności udzielenia Wykonawcy robót budowlanych, stanowiących przedmiot
umowy, zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy -
Prawo zamówień publicznych, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia
nastąpi o liczbę dni niezbędną Wykonawcy do zrealizowania zamówienia
dodatkowego, c) wystąpienia okoliczności siły wyższej, przez którą należy
rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze Stron, zewnętrzne, niemożliwe do
zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności:
wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i
administracji publicznej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia
nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi występowania okoliczności siły
wyższej, d) skierowania przez Zamawiającego do Wykonawcy pisemnego żądania
wstrzymania robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia, lub wydania
zakazu pro-wadzenia robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia, przez
organ administracji publicznej, o ile żądanie lub wydanie zakazu nie nastąpiło
z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, przy czym przedłużenie
terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi na
jaki Wykonawcy nakazano wstrzymanie robót budowlanych lub zakazano prowadzenie
robót budowlanych, e) wystąpienia kolizji z sieciami zewnętrznymi lub
instalacjami nieujawnionymi w dokumentacji projektowej, przy czym przedłużenie
terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, niezbędną Wykonawcy na
usunięcie kolizji z sieciami zewnętrznymi lub instalacjami nieujawnionymi w
dokumentacji projektowej, f) wystąpienia konieczności wprowadzenia w
dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik do umowy, zmian, powodujących
wstrzymanie lub przetrwanie robót budowlanych, stanowiących przedmiot
zamówienia, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o
liczbę dni niezbędną do wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej oraz do
przeprowadzenia uzgodnień (ustaleń) z właściwymi organami, uzyskania opinii
właściwych organów oraz wydania decyzji przez właściwe organy, z zastrzeżeniem
pkt. 3, 2) konieczności wykonania robót zamiennych (do których wykonania
wystarczy zgoda Zamawiającego oraz projektanta), rozumianych jako wykonanie przez
Wykonawcę zamówienia podstawowego w sposób odmienny od sposobu określonego w
umowie, a jednocześnie w sposób niepowodujący zwiększenia (zmiany) zakresu
świadczenia Wykonawcy zawartego w ofercie, stanowiącej załącznik do umowy, oraz
zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, z zastrzeżeniem pkt. 2, 3) zmiany
powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym bezpośredni wpływ
na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron umowy, 4) w przypadku
zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał
się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień
publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o
których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, z zastrzeżeniem,
że Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny
podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu,
o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w stopniu
nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,
poprzez przedstawienie w tym celu odpowiednich dokumentów, potwierdzających
spełnianie warunków udziału w postępowaniu, 5) konieczności dokonania wymiany
osób, o których mowa w umowie, po stronie którejkolwiek ze stron umowy. 2.
Konieczność wykonania robót zamiennych, o których mowa w pkt. 1 ppkt 2,
zachodzi w sytuacji, gdy: 1) materiały budowlane, przewidziane w umowie do
wykonania zamówienia, nie mogą być użyte przy realizacji inwestycji z powodu
zaprzestania ich produkcji lub zastąpienia ich innymi materiałami budowlanymi,
2) w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia nastąpiła zmiana przepisów prawa
budowlanego, 3) w czasie realizacji budowy zmienią się warunki techniczne
wykonania (np. Polska Norma), 4) w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia
zastosowano lepsze materiały budowlane bądź inną technologię wykonania robót.
3. Wprowadzenie w dokumentacji projektowej zmian, o których mowa w pkt. 1 ppkt
1 lit. f, nie może skutkować zwiększeniem (zmianą) zakresu świadczenia
Wykonawcy zawartego w ofercie oraz zwiększeniem wynagrodzenia Wykonawcy. 4. Nie
stanowi istotnej zmiany umowy zmiana danych teleadresowych oraz osób wskazanych
do kontaktów między stronami umowy. 5. Wszelkie zmiany umowy wymagają pod rygorem
nieważności formy pisemnej i podpisania przez obydwie strony umowy. 6. Z
wnioskiem o zmianę treści umowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak i
Zamawiający.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres
strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: http://bip.azk.wloclawek.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Administracja Zasobów komunalnych we Włocławku, ul. Ostrowska 30, 87-800
Włocławek, pok. 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2015
godzina 10:00, miejsce: Administracja Zasobów Komunalnych we Włocławku, ul.
Ostrowska 30, 87-800 Włocławek, pok. 15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania
o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy
udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym
Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części
zamówienia: nie