W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.
Zamówienia na przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego, położonego przy ul. Bojańczyka 15 we Włocławku, w zakresie wymiany pokrycia dachu i wzmocnienia elementów więźby dachowej
zamówienie naPrzebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego, położonego przy ul. Bojańczyka 15 we Włocławku, w zakresie wymiany pokrycia dachu i wzmocnienia elementów więźby dachowej
Status zamówieniarozstrzygnięte
nr sprawy81248 - 2015
zamawiającyAdministracja Zasobów Komunalnych
tryb zamówieniaPrzetarg nieograniczony
wartość szacunkowaponiżej 5,186 mln euro
termin składania ofert
Rozstrzygnięcie
Wybrano najkorzystniejszą ofertę. Oferta spełnia warunki zawarte w SIWZ i uzyskała maksymalną ilość punktów - 100.
UWAGA! ZMIANA TREŚCI SIWZ W ZAKRESIE TERMINU SKŁADANIA WNIOSKÓW
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES:
Administracja Zasobów Komunalnych , ul. Ostrowska 30, 87-800 Włocławek, woj.
kujawsko-pomorskie, tel. 54 414 48 50, faks 54 414 48 84.
Adres
strony internetowej zamawiającego: http://bip.azk.wloclawek.pl/
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego,
położonego przy ul. Bojańczyka 15 we Włocławku, w zakresie wymiany pokrycia
dachu i wzmocnienia elementów więźby dachowej.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia: roboty
budowlane.
II.1.4) Określenie
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest
wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie budynku mieszkalnego,
wielorodzinnego, położonego przy ul. Bojańczyka 15 we Włocławku w zakresie
wymiany pokrycia dachu i wzmocnienia więźby dachowej. 2. Realizację należy
przeprowadzić zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez mgr inż.
Małgorzatę Głodek prowadzącą działalność pod firmą Zakład Projektowania i
Realizacji Inwestycji Małgorzata i Wiesław Głodek z siedzibą przy ul.
Kruszyńskiej 5 we Włocławku. Szczegółowy opis warunków realizacji zamówienia
zawarto w projekcie umowy stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych
warunków zamówienia. UWAGA!!! Przedmiot zamówienia nie obejmuje robót opisanych
w projekcie, do których odnoszą się trzy pierwsze pozycje kosztorysowe. 3.
Wskazane jest aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji pomieszczeń, w
których wykonywane będą roboty.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
Określenie
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających do 30 %
wartości zamówienia podstawowego
II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00-4.
II.1.7) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2015.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2)
ZALICZKI
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
III.3.2)
Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca,
ubiegający się o udzielenie zamówienia winien wykazać się wykonaniem w
okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej
dwóch robót polegających na wymianie lub naprawie pokrycia dachowego za
kwotę minimum 80 000 zł za jedno zadanie.
III.3.4)
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca
winien posiadać potencjał kadrowy zapewniający realizację niniejszego
zamówienia - minimum dwóch pracowników w tym jednego posiadającego
kwalifikacje dekarza.
III.3.5)
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca
winien posiadać opłaconą polisę lub innych dokument ubezpieczenia
potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości min. 50 000 zł
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W
zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.
22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz
robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem
terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania
oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót,
określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz
wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i
prawidłowo ukończone;
określenie
robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w
wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych
niewykonanych lub wykonanych nienależycie dwie roboty polegające na wymianie lub naprawie pokrycia dachowego za
kwotę minimum 80 000 zł za jedno zadanie;
wykaz
osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
opłaconą
polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że
wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W
zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3)
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1)
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
III.4.4)
Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo
informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE
DOKUMENTY
Inne
dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
formularz
oferty, pełnomocnictwo do złożenia oferty jeśli nie wynika ono z innych
dokumentów
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem
zamówienia:
1 -
Cena - 902 -
Rękojmia - 10
IV.3) ZMIANA
UMOWY
przewiduje
się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne
zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.
Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany w treści umowy w stosunku
do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku
zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy
lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności: 1)
przedłużenie terminu realizacji zamówienia może nastąpić w przypadku: a)
wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, powodujących wstrzymanie
lub przerwanie robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia -
potwierdzonych pisemnie w dzienniku budowy przez inspektora nadzoru, przy czym
przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o tyle dni, przez ile trwało
ich wstrzymanie, b) wystąpienia konieczności udzielenia Wykonawcy robót
budowlanych, stanowiących przedmiot umowy, zamówień dodatkowych, o których mowa
w art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych, przy czym
przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną
Wykonawcy do zrealizowania zamówienia dodatkowego, c) wystąpienia okoliczności
siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze
Stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia
w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe,
strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, przy czym przedłużenie
terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi
występowania okoliczności siły wyższej, d) skierowania przez Zamawiającego do
Wykonawcy pisemnego żądania wstrzymania robót budowlanych, stanowiących
przedmiot zamówienia, lub wydania zakazu pro-wadzenia robót budowlanych,
stanowiących przedmiot zamówienia, przez organ administracji publicznej, o ile
żądanie lub wydanie zakazu nie nastąpiło z przyczyn, za które Wykonawca ponosi
odpowiedzialność, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi
o liczbę dni, odpowiadającą okresowi na jaki Wykonawcy nakazano wstrzymanie
robót budowlanych lub zakazano prowadzenie robót budowlanych, e) wystąpienia
kolizji z sieciami zewnętrznymi lub instalacjami nieujawnionymi w dokumentacji
projektowej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o
liczbę dni, niezbędną Wykonawcy na usunięcie kolizji z sieciami zewnętrznymi
lub instalacjami nieujawnionymi w dokumentacji projektowej, f) wystąpienia
konieczności wprowadzenia w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik do
umowy, zmian, powodujących wstrzymanie lub przetrwanie robót budowlanych,
stanowiących przedmiot zamówienia, przy czym przedłużenie terminu realizacji
zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną do wprowadzenia zmian w dokumentacji
projektowej oraz do przeprowadzenia uzgodnień (ustaleń) z właściwymi organami,
uzyskania opinii właściwych organów oraz wydania decyzji przez właściwe organy,
z zastrzeżeniem pkt. 3, 2) konieczności wykonania robót zamiennych (do których
wykonania wystarczy zgoda Zamawiającego oraz projektanta), rozumianych jako
wykonanie przez Wykonawcę zamówienia podstawowego w sposób odmienny od sposobu
określonego w umowie, a jednocześnie w sposób niepowodujący zwiększenia
(zmiany) zakresu świadczenia Wykonawcy zawartego w ofercie, stanowiącej
załącznik do umowy, oraz zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, z zastrzeżeniem
pkt. 2, 3) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym
bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron
umowy, 4) w przypadku zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby
Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo
zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w
postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień
publicznych, z zastrzeżeniem, że Wykonawca jest obowiązany wykazać
Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie
spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy
Prawo zamówień publicznych, w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania
o udzielenie zamówienia, poprzez przedstawienie w tym celu odpowiednich
dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, 5)
konieczności dokonania wymiany osób, o których mowa w umowie, po stronie
którejkolwiek ze stron umowy. 2. Konieczność wykonania robót zamiennych, o
których mowa w pkt. 1 ppkt 2, zachodzi w sytuacji, gdy: 1) materiały budowlane,
przewidziane w umowie do wykonania zamówienia, nie mogą być użyte przy
realizacji inwestycji z powodu zaprzestania ich produkcji lub zastąpienia ich
innymi materiałami budowlanymi, 2) w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia
nastąpiła zmiana przepisów prawa budowlanego, 3) w czasie realizacji budowy
zmienią się warunki techniczne wykonania (np. Polska Norma), 4) w trakcie
realizacji przedmiotu zamówienia zastosowano lepsze materiały budowlane bądź
inną technologię wykonania robót. 3. Wprowadzenie w dokumentacji projektowej
zmian, o których mowa w pkt. 1 ppkt 1 lit. f, nie może skutkować zwiększeniem
(zmianą) zakresu świadczenia Wykonawcy zawartego w ofercie oraz zwiększeniem
wynagrodzenia Wykonawcy. 4. Nie stanowi istotnej zmiany umowy zmiana danych
teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów między stronami umowy. 5.
Wszelkie zmiany umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej i
podpisania przez obydwie strony umowy. 6. Z wnioskiem o zmianę treści umowy
może wystąpić zarówno Wykonawca, jak i Zamawiający.
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://bip.azk.wloclawek.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Administracja Zasobów Komunalnych we Włocławku, ul. Ostrowska 30, 87-800
Włocławek.
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2015 godzina 09:00, miejsce:
Administracja Zasobów Komunalnych we Włocławku, ul. Ostrowska 30, 87-800
Włocławek, pok. 15.
IV.4.5)
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania
ofert).
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie