W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.
Zamówienia na konserwacja budynków oraz lokali będących własnością i w zarządzie Gminy Miasto Włocławek oraz obsługa pogotowia lokatorskiego - II postępowanie
zamówienie naKonserwacja budynków oraz lokali będących własnością i w zarządzie Gminy Miasto Włocławek oraz obsługa pogotowia lokatorskiego - II postępowanie
Status zamówieniarozstrzygnięte
nr sprawy415228 - 2014
zamawiającyAdministracja Zasobów Komunalnych
tryb zamówieniaPrzetarg nieograniczony
wartość szacunkowaponiżej 207 tyś. euro
termin składania ofert
Rozstrzygnięcie
Wybrano najkorzystniejszą ofertę. Oferta spełnia warunki zawarte w SIWZ i uzyskała maksymalną ilość punktów - 100. Zamawiający zwiększył kwotę jaką zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES:
Administracja Zasobów Komunalnych , ul. Ostrowska 30, 87-800 Włocławek, woj.
kujawsko-pomorskie, tel. 54 414 48 50, faks 54 414 48 84.
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja budynków oraz lokali będących własnością
i w zarządzie Gminy Miasto Włocławek oraz obsługa pogotowia lokatorskiego - II
postępowanie.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest
konserwacja budynków oraz lokali będących własnością i w zarządzie Gminy Miasto
Włocławek oraz obsługa pogotowia lokatorskiego. Łączna powierzchnia budynków
objętych usługą wynosi 135.866,79 m2. Wykaz budynków stanowi załącznik do siwz
(nr 10) i umowy. Zakres usługi obejmuje bieżące usuwanie przyczyn awarii oraz
wykonywanie napraw takich jak: 1) Instalacja elektryczna i odgromowa: - wymiana
i uzupełnianie żarówek na częściach wspólnych budynków, - wymiana uszkodzonych
opraw na częściach wspólnych budynków, - wymiana przełączników, wyłączników
światła na częściach wspólnych budynków, - usuwanie awarii, - zabezpieczenie
szafek układów pomiarowych oraz ich konserwacja - szklenie, naprawa drzwiczek
oraz spawanie uchwytów, - wymiana wkładek topikowych w zabezpieczeniach
przedlicznikowych, - wymiana zabezpieczeń przedlicznikowych, - uzupełnienie
dekli na puszkach, - przegląd instalacji odgromowej i jej naprawa do 30
kwietnia każdego roku, - wymiana pojedynczych puszek instalacji elektrycznej, -
dokręcanie końcówek przewodów WLZ - raz w roku, - sprawdzanie wyłączników ppoż.
- raz w roku, - likwidacja nielegalnych podłączeń do instalacji. 2) Instalacja
wodno-kanalizacyjna: - udrożnienie pionów kanalizacyjnych, przyłączy i leżaków
w budynku i poza budynkiem do pierwszej studni, - likwidacja przecieków
wodno-kanalizacyjnych i wymiana instalacji do 2 mb., z wyjątkiem przecieków
powstałych na skutek zamarznięcia instalacji, - wymiana zaworów na instalacji
wodociągowej od zaworu głównego do urządzeń, - przygotowanie instalacji
wodociągowej (wodomierze w studzienkach) do ich odczytu i legalizacji oraz ich
zabezpieczenie przed zamarzaniem w okresie zimowym. 3) Instalacja centralnego
ogrzewania: - prowadzenie kontroli dostarczanych parametrów czynnika grzewczego
podawanego przez dostawcę co najmniej 1 raz w miesiącu (odnotowanych w
kontrolce), - usuwanie przecieków na wewnętrznej instalacji co. od zaworów
odcinających instalację odbiorczą w budynku, - odpowietrzanie instalacji, -
konserwacja, przeglądy okresowe i bieżące naprawy (w tym awaryjne) węzłów
ciepłowniczych, - obsługa automatyki pogodowej na wewnętrznej instalacji co. 4)
Instalacja ciepłej wody użytkowej: - likwidacja przecieków instalacji c.w.u. i
wymiana instalacji do 2 mb., - wymiana zaworów na instalacji wodociągowej do
urządzeń. 5) Instalacja gazowa: - usuwanie przecieków gazowych na instalacji od
gazomierza do przyborów gazowych, - wykonywanie rocznych przeglądów instalacji
gazowej zgodnie z ustawą Prawo budowlane. 6) Roboty dekarskie: - czyszczenie
rur spustowych i rynien, uzupełnianie rzygaczy i rur spustowych do 2 mb,
również z użyciem podnośnika. 7) Robót murarskie: - uzupełnianie tynków w
miejscach napraw objętych zakresem usługi konserwacji i pogotowia
lokatorskiego. 8) Roboty ślusarskie: - uzupełnianie ubytków w barierkach, -
regulacja drzwi na częściach wspólnych, - regulacja samozamykacza, - wymiana,
naprawa oraz regulacja zamków w stolarce okiennej i drzwiowej na częściach
wspólnych nieruchomości, - uzupełnianie klamek i szyldów. 9) Inne prace: -
wymiana uszkodzonych oraz uzupełnianie pojedynczych szyb w oknach i drzwiach na
częściach wspólnych nieruchomości, - obsługa techniczna przy wejściach
komisyjnych np. rozwiercanie i wymiana zamków w drzwiach, - usuwanie nawisów
śnieżnych i sopli z dachów, - zabezpieczanie otworów drzwiowych i okiennych w
pustostanach. 10) W przypadku stwierdzenia awarii na odcinku przed licznikami
głównymi Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia awarii gestorom sieci. 11)
Godziny świadczenia usług: a) konserwacja wykonywana będzie w godzinach: -
poniedziałek, środa, czwartek - 7.30-15.30, - wtorek - 7.30-16.00, - piątek -
7.30-15.00, b) obsługa pogotowia lokatorskiego wykonywana będzie w godzinach: -
poniedziałek, środa, czwartek - 15.30-21.00, - wtorek - 16.00-21.00, - piątek -
15.00-21.00, - na pozostałe godziny w ciągu doby wykonawca ustanowi osoby
pełniące dyżur telefoniczny w domu i działające na wezwanie. 12) Wykonawca
zobowiązuje się do wykonania usług w oparciu o własnych przeszkolonych
pracowników posiadających stosowne prawem wymagane kwalifikacje.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
Określenie
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
do 20%
wartości zamówienia podstawowego - w przypadku rozbudowy administrowanych
budynków lub powiększenia administrowanego zasobu o kolejne obiekty
II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.
II.1.7) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2)
ZALICZKI
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
III.3.2)
Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca,
ubiegający się o udzielenie zamówienia, musi wykazać się należytym
wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi
polegającej na konserwacji budynków mieszkalnych, której wartość
wynosi/wynosiła minimum 12.000,00 zł/miesięcznie brutto. Zamawiający
wymaga, aby wykazana usługa trwała minimum 6 miesięcy
III.3.3)
Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca
winien dysponować minimum dwoma samochodami ciężarowo - osobowymi,
podnośnikiem, agregatem hydraulicznym z przecinarką do rur, młotem, pompą
do fekaliów
III.3.4)
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca
winien dysponować kadrą pozwalającą realizować zamówienie, w tym, co
najmniej: elektryk - 2 osoby; hydraulik - 2 osoby; dekarz - 1 osoba;
murarz -1 osoba; ślusarz -1 osoba.
III.3.5)
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca
winien posiadać opłaconą polisę lub innych dokument ubezpieczenia
potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości min. 100 000 zł
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W
zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.
22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz
wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat
przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały
wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane
należycie;
określenie
dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w
wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub
usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie usługi polegające na konserwacji budynków mieszkalnych;
wykaz
narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy
usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją
o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
wykaz
osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
oświadczenie,
że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień;
opłaconą
polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że
wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W
zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu
na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części
zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie
wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3)
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1)
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
III.4.4)
Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo
informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE
DOKUMENTY
Inne
dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz
oferty, Pełnomocnictwo do podpisania oferty jeżeli nie wynika ono z innych
dokumentów załączonych przez Wykonawcę
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem
zamówienia:
1 -
Cena - 90
2 -
czas reakcji - 10
IV.3) ZMIANA
UMOWY
przewiduje
się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne
zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający
dopuszcza możliwość wprowadzania zmian w umowie w stosunku do treści oferty,
które będą mogły być dokonane z powodu zaistnienia okoliczności niemożliwych do
przewidzenia w chwili zawarcia umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek
z następujących sytuacji: w przypadku zmiany osób wymienionych w umowie po
stronie którejkolwiek ze stron; w przypadku wyłączenia z użytkowania części
bądź całego budynku, lub w przypadku przekazania budynku w administrowanie
innemu podmiotowi strony dopuszczają możliwość ograniczenia wielkości
zamówienia i obniżenia wynagrodzenia proporcjonalnie do powierzchni użytkowej
budynków, o którą zmniejszy się obszar świadczenia usługi. Wszelkie zmiany
umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej i podpisania przez obie
strony. Wszelkie zmiany mogą być wprowadzone do umowy w okolicznościach i na
zasadach opisanych powyżej, wyłącznie przed zakończeniem terminu realizacji
umowy. Z wnioskiem o zmianę treści umowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak i
Zamawiający
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://bip.azk.wloclawek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Administracja Zasobów komunalnych, ul. Ostrowska 30, 87-800 Włocławek, pok. 1.
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2014 godzina 08:00, miejsce:
Administracja Zasobów Komunalnych, ul. Ostrowska 30, 87-800 Włocławek, pok. 15.
IV.4.5)
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania
ofert).
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: