DYREKTOR ADMINISTRACJI ZASOBÓW KOMUNALNYCH
OGŁASZA OTWARTY I KONKURENCYJNY NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Administracji Zasobów Komunalnych

Podinspektor


1. Wymagania niezbędne:

a) wykształcenie średnie o profilu budowlanym;
b) obywatelstwo polskie;
c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
d) niekaralność;
e) nieposzlakowana opinia;
f) co najmniej 3 -letni staż pracy.

2. Wymagania dodatkowe:

a) preferowane doświadczenie w pracy w jednostkach budżetowych na pokrewnych stanowiskach;
b) znajomość prawa budowlanego i przepisów BHP;
c) umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych oraz znajomość oprogramowania MS Office;
d) predyspozycje osobowościowe: komunikatywność, dyspozycyjność, samodzielność, sumienność i dobra organizacja pracy;
e) umiejętność pracy w zespole;
f) prawo jazdy kat. B.

3. Zadania wykonywane na stanowisku:

a) Wykonywanie kosztorysów inwestorskich prac budowlanych w ramach zakresu prac AZK;
b) przeprowadzanie wizji lokalnych stwierdzających stan techniczny obiektów będących w Gminnym Zasobie Komunalnym oraz lokalach użytkowych i sporządzanie z nich protokołów;
c) weryfikacja dokumentacji projektowej i kosztorysów prac budowlanych realizowanych w ramach AZK;
d) nadzór nad pracami remontowymi i inwestycyjnymi zleconymi przez AZK;
e) sporządzanie sprawozdań i informacji w zakresie realizowanych zadań;
f) bieżąca analiza rynku co do jakości, cen materiałów i usług budowlanych;
g) prowadzenie ewidencji dokumentacji w zakresie systemu funkcjonującego w AZK;
h) przygotowywanie danych statystycznych i analiz niezbędnych do sprawozdań oraz informacji w sprawach prowadzonych na stanowisku pracy;
i) współpraca Z pozostałymi komórkami organizacyjnymi AZK;
j) pełnienie zastępstwa za pracowników działu eksploatacji W czasie ich nieobecności.

4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

a) wymiar czasu pracy - pełny wymiar czasu pracy;
b) lokalizacja stanowiska pracy: pomieszczenia biurowe znajdują się na 1 piętrze budynku Administracji Zasobów Komunalnych przy ul. Ostrowskiej 30 we Włocławku bez windy;
c) praca wymaga przemieszczania się między budynkami AZK i budynkami administrowanymi przez AZK położonymi na terenie miasta;
d) praca przy komputerze z wykorzystaniem urządzeń biurowych.

5. lnformujemy, że w miesiącu czerwcu 2024 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.

6.Wymagane dokumenty:

a) życiorys (CV);
b) list motywacyjny;
c) kserokopie poświadczające wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów) i dodatkowe kwalifikacje;
d) kwestionariusz osobowy;
e) oświadczenie o : niekaralności (W przypadku wygrania konkursu zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego), pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych, posiadaniu obywatelstwa polskiego, nieposzlakowanej opinii;
f) kopię świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy lub zaświadczenie o pozostawaniu w zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę;
g) własnoręcznie podpisana Zgoda i Klauzula informacyjna.

7. Miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie AZK ul. Ostrowska 30, 87-800 Włocławek, pocztą elektroniczną pod adres: poczta@azk.wloclawek.pl, w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą pod adres jednostki z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 10 sierpnia 2024 roku. O zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje odpowiednio data złożenia W jednostce lub data stempla pocztowego. Aplikacje, które wpłyną do jednostki po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej.

Ogłoszenie o naborze

Formularz RODO