W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

xxxxxxxxxxx

podinspektor ds. budowlanych

XML

Treść

Szczegóły

stanowiskopodinspektor ds. budowlanych

miejsce pracyAdministracja Zasobów Komunalnych

termin składania dokumentów

Rozstrzygnięcie

Konkurs nie został rozstrzygnięty z powodu braku dokumentów aplikacyjnych kandydatów na w/w stanowisko pracy.


DYREKTOR ADMINISTRACJI ZASOBÓW KOMUNALNYCH OGŁASZA OTWARTY I KONKURENCYJNY NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE Administracji Zasobów Komunalnych

Podinspektor ds. budowlanych



1. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie średnie o profilu budowlanym;
b) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności budowlanej;
c) obywatelstwo polskie;
d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
e) niekaralność;
f) nieposzlakowana opinia;
g) wymagany co najmniej 3 – letni staż pracy.

2. Wymagania dodatkowe:
a) doświadczenie w branży budowlanej;
b) znajomość prawa budowlanego i przepisów BHP;
c) umiejętność oceny stanu technicznego budynków oraz sporządzania kosztorysów;
d) predyspozycje osobowościowe: komunikatywność, skrupulatność, otwartość, umiejętność pracy w zespole, asertywność

3. Zadania wykonywane na stanowisku:
a) prowadzenie nadzorów nad pracami budowlanymi zleconymi przez AZK;
b)wykonywanie kosztorysów inwestorskich prac budowlanych w ramach zakresu prac AZK;
c) przeprowadzanie wizji lokalnych stwierdzających stan techniczny obiektów będących w Gminnym Zasobie Mieszkaniowym oraz lokalach użytkowych i sporządzanie z nich protokółów;
d) weryfikacja dokumentacji projektowej i kosztorysów prac budowlanych realizowanychw ramach AZK;
e) sporządzanie sprawozdań i informacji w zakresie realizowanych zadań;
f) bieżąca analiza rynku co do jakości, cen materiałów i usług budowlanych;
g) sporządzanie sprawozdań i informacji w zakresie realizowanych zadań;
h) prowadzenie ewidencji dokumentacji w zakresie systemu funkcjonującego w AZK;
i) przygotowywanie danych statystycznych i analiz niezbędnych do sprawozdań oraz informacji w sprawach prowadzonych na stanowisku pracy;
j) przygotowywanie odpowiedzi na interpelacje, zapytania, skargi i wnioski dotyczące zakresu prowadzonych spraw.

4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
a) wymiar czasu pracy – pełny wymiar czasu pracy;
b) lokalizacja stanowiska pracy: pomieszczenia biurowe znajdują się na 1 piętrze budynku bez windy przy ul. Ostrowskiej 30 we Włocławku;
c) praca wymaga przemieszczania się między budynkami AZK i budynkami administrowanymi przez AZK położonymi na terenie miasta. 5. Informujemy, że w miesiącu czerwcu 2020 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.

6.Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV);
b) list motywacyjny;
c) kserokopie poświadczające wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów) i dodatkowe kwalifikacje;
d) kwestionariusz osobowy;
e) oświadczenie o niekaralności (w przypadku wygrania konkursu zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego);
f) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych;
g) kopię świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy lub zaświadczenie o  pozostawaniu w zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę;
h) własnoręcznie podpisana Zgoda i Klauzula informacyjna.

7. Miejsce składania dokumentów:Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie AZK ul. Ostrowska 30, 87-800 Włocławek, pocztą elektroniczną pod adres: poczta@azk.wloclawek.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą pod adres jednostki z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora ds. budowlanych , w terminie do dnia 12 lipca 2020 roku. O zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje odpowiednio data złożenia w jednostce lub data stempla pocztowego. Aplikacje, które wpłyną do jednostki po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej.


Załączniki