W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

xxxxxxxxxxx

Podinspektor ds. budowlanych

XML

Treść

Szczegóły

stanowiskoPodinspektor ds. budowlanych

miejsce pracyAdministracja Zasobów Komunalnych

termin składania dokumentów

Rozstrzygnięcie

Po rozstrzygnięciu konkursu kandydat przedłożył zaświadczenie, z którego wynika, że nie spełnia wymogów pozwalających na zatrudnienie w charakterze pracownika samorządowego.

DYREKTOR ADMINISTRACJI ZASOBÓW KOMUNALNYCH
OGŁASZA OTWARTY I KONKURENCYJNY NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Administracji Zasobów Komunalnych  

 
Podinspektor ds. budowlanych

 
 
 
1.      Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie średnie;
b) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności        budowlanej;
c) obywatelstwo polskie;
d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
e) niekaralność;
f) nieposzlakowana opinia;
g) wymagany co najmniej 3 – letni staż pracy.
 
2.       Zadania wykonywane na stanowisku:

a) prowadzenie nadzorów nad pracami budowlanymi zleconymi przez AZK;
b)wykonywanie kosztorysów inwestorskich prac budowlanych w ramach zakresu prac       AZK;
c) przeprowadzanie wizji lokalnych stwierdzających stan techniczny obiektów będących
w Gminnym Zasobie Mieszkaniowym oraz lokalach użytkowych i sporządzanie z nich
protokółów;
d) weryfikacja dokumentacji projektowej i kosztorysów prac budowlanych realizowanych
w ramach AZK;
e) sporządzanie sprawozdań i informacji w zakresie realizowanych zadań;
f) bieżąca analiza rynku co do jakości, cen materiałów i usług budowlanych;
g) sporządzanie sprawozdań i informacji w zakresie realizowanych zadań;
h) prowadzenie ewidencji dokumentacji w zakresie systemu funkcjonującego w AZK;
i) przygotowywanie danych statystycznych i analiz niezbędnych do sprawozdań oraz informacji w sprawach prowadzonych na stanowisku pracy;
j) przygotowywanie odpowiedzi na interpelacje, zapytania, skargi i wnioski dotyczące zakresu prowadzonych spraw.
 
3.      Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

a) wymiar czasu pracy – pełny wymiar czasu pracy;
b) lokalizacja stanowiska pracy: pomieszczenia biurowe znajdują się na 1 piętrze budynku bez windy przy ul. Ostrowskiej 30 we Włocławku;
c) praca wymaga przemieszczania się między budynkami AZK i budynkami administrowanymi przez AZK położonymi na terenie miasta.
 
4.      Informujemy, że w miesiącu kwietniu 2016 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych  w   jednostce,   w   rozumieniu   przepisów   o  rehabilitacji  zawodowej
i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.

    
5.      Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV);
b) list motywacyjny;
c) kserokopie poświadczające wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów) i dodatkowe kwalifikacje;
d) kwestionariusz osobowy;
e) oświadczenie o niekaralności (w przypadku wygrania konkursu zaświadczenie
z Krajowego Rejestru Karnego);
f) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych;
g) kopię świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy lub zaświadczenie;
o pozostawaniu w zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę;
h) kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność składane przez kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w §8 pkt. 8 ustęp 3² lit. b.
 
6.      Miejsce składania dokumentów:
 
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie AZK ul. Ostrowska 30,   87-800   Włocławek,   pocztą   elektroniczną   pod   adres:   poczta@azk.wloclawek.pl
w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą pod adres jednostki z dopiskiem:  Dotyczy  naboru  na stanowisko  Podinspektora ds. budowlanych ,
w terminie do dnia 09 czerwca 2016 roku.
 
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
 
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej.
          
Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2000 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. O pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458)” i podpisane.


Ogłoszenie o naborze
Termin rozmowy kwalifikacyjnej
Wyniki naboru

Informacja o niespełnieniu wymogów.

Załączniki