Inspektor
XMLTreść
Szczegóły
Wybrani kandydaci1. Klaudia Kalinowska, Lubanie
stanowiskoInspektor
miejsce pracyAdministracja Zasobów Komunalnych
termin składania dokumentów
Rozstrzygnięcie
Pani Klaudia Kalinowska spełniła wszystkie wymagania określone w ogłoszeniu na wyżej wymienione stanowisko.
DYREKTOR ADMINISTRACJI ZASOBÓW KOMUNALNYCH
OGŁASZA OTWARTY I KONKURENCYJNY NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Administracji Zasobów Komunalnych
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Administracji Zasobów Komunalnych
Inspektor
1. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe magisterskie - prawo;
b) obywatelstwo polskie;
c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
d) niekaralność;
e) nieposzlakowana opinia;
f) co najmniej 3 letni staż pracy;
2.Wymagania dodatkowe:
a) znajomość przepisów dotyczących ustawy Prawo zamówień publicznych;
b) umiejętność redagowania pism;
c) umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych oraz znajomość oprogramowania MS Office;
d) predyspozycje osobowościowe: sumienność, rzetelność, samodzielność, odpowiedzialność, umiejętność planowania i organizacji pracy.
3 .Zadania wykonywane na stanowisku:
a) prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
b) ocena wniosków w zakresie zgodności z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych;
c) przygotowywanie kompletnej dokumentacji przetargowej wyczerpującej stosowne postanowienia ustawy Prawo zamówień publicznych;
d) przygotowywanie kryteriów oceny ofert właściwych dla danego zamówienia;
e) zapewnienie merytorycznej i technicznej obsługi pracy komisji przetargowej;
f) terminowe przygotowanie projektów odpowiedzi na pytania, dotyczące prowadzonego postępowania;
g) właściwie zabezpieczenie złożonych ofert;
h) protokołuje narady, posiedzenia i spotkania, związane z prowadzeniem postępowania przetargowego;
i) prowadzenie W całości dokumentacji przetargowej;
j) przygotowanie umów o udzielenie zamówienia publicznego;
k) koordynowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym Wykonawcą;
l) bieżące monitorowanie przepisów z dostępną literaturę specjalistyczną, mediów oraz internetu w zakresie związanym z pełnionymi obowiązkami;
ł) prowadzenie i koordynowanie wszystkich spraw związanych z realizacją ustawy prawo zamówień publicznych;
m) opracowywanie analiz i informacji z zakresu swojej działalności;
n) Współpraca z pozostałymi stanowiskami pracy W AZK.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
a) wymiar czasu pracy - pełny wymiar czasu pracy;
b) lokalizacja stanowiska pracy: pomieszczenia biurowe znajdują się na I piętrze budynku Administracji Zasobów Komunalnych przy ul. Ostrowskiej 30 we Włocławku bez Windy.
Praca nie wymaga przemieszczania się między budynkami AZK.
5.Informujemy, że e miesiącu październiku 2018 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych W jednostce, W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6 %.
6. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV);
b) list motywacyjny;
c) kserokopie poświadczające wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów) i dodatkowe kwalifikacje;
d) kwestionariusz osobowy;
e) oświadczenie o niekaralności (W przypadku wygrania konkursu zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego);
f) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych;
g) kopię świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy lub zaświadczenie o pozostawaniu w zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę;
h) własnoręcznie podpisana „Klauzula Zgody”
7. Miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie AZK ul. Ostrowska 30, 87-800 Włocławek, pocztą elektroniczną pod adres: poczta@azk.wloclawek.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą pod adres jednostki z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Inspektora , w nieprzekraczalnym terminie do dnia 06 grudnia 2018 roku. O zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje odpowiednio data złożenia w jednostce lub data stempla pocztowego.
Aplikacje, które wpłyną do jednostki po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej.
Ogłoszenie o naborze
a) wykształcenie wyższe magisterskie - prawo;
b) obywatelstwo polskie;
c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
d) niekaralność;
e) nieposzlakowana opinia;
f) co najmniej 3 letni staż pracy;
2.Wymagania dodatkowe:
a) znajomość przepisów dotyczących ustawy Prawo zamówień publicznych;
b) umiejętność redagowania pism;
c) umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych oraz znajomość oprogramowania MS Office;
d) predyspozycje osobowościowe: sumienność, rzetelność, samodzielność, odpowiedzialność, umiejętność planowania i organizacji pracy.
3 .Zadania wykonywane na stanowisku:
a) prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
b) ocena wniosków w zakresie zgodności z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych;
c) przygotowywanie kompletnej dokumentacji przetargowej wyczerpującej stosowne postanowienia ustawy Prawo zamówień publicznych;
d) przygotowywanie kryteriów oceny ofert właściwych dla danego zamówienia;
e) zapewnienie merytorycznej i technicznej obsługi pracy komisji przetargowej;
f) terminowe przygotowanie projektów odpowiedzi na pytania, dotyczące prowadzonego postępowania;
g) właściwie zabezpieczenie złożonych ofert;
h) protokołuje narady, posiedzenia i spotkania, związane z prowadzeniem postępowania przetargowego;
i) prowadzenie W całości dokumentacji przetargowej;
j) przygotowanie umów o udzielenie zamówienia publicznego;
k) koordynowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym Wykonawcą;
l) bieżące monitorowanie przepisów z dostępną literaturę specjalistyczną, mediów oraz internetu w zakresie związanym z pełnionymi obowiązkami;
ł) prowadzenie i koordynowanie wszystkich spraw związanych z realizacją ustawy prawo zamówień publicznych;
m) opracowywanie analiz i informacji z zakresu swojej działalności;
n) Współpraca z pozostałymi stanowiskami pracy W AZK.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
a) wymiar czasu pracy - pełny wymiar czasu pracy;
b) lokalizacja stanowiska pracy: pomieszczenia biurowe znajdują się na I piętrze budynku Administracji Zasobów Komunalnych przy ul. Ostrowskiej 30 we Włocławku bez Windy.
Praca nie wymaga przemieszczania się między budynkami AZK.
5.Informujemy, że e miesiącu październiku 2018 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych W jednostce, W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6 %.
6. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV);
b) list motywacyjny;
c) kserokopie poświadczające wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów) i dodatkowe kwalifikacje;
d) kwestionariusz osobowy;
e) oświadczenie o niekaralności (W przypadku wygrania konkursu zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego);
f) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych;
g) kopię świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy lub zaświadczenie o pozostawaniu w zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę;
h) własnoręcznie podpisana „Klauzula Zgody”
7. Miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie AZK ul. Ostrowska 30, 87-800 Włocławek, pocztą elektroniczną pod adres: poczta@azk.wloclawek.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą pod adres jednostki z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Inspektora , w nieprzekraczalnym terminie do dnia 06 grudnia 2018 roku. O zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje odpowiednio data złożenia w jednostce lub data stempla pocztowego.
Aplikacje, które wpłyną do jednostki po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej.
Ogłoszenie o naborze