W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

xxxxxxxxxxx

Inspektor

XML

Treść

Szczegóły

Wybrani kandydaci1. Klaudia Kalinowska, Lubanie

stanowiskoInspektor

miejsce pracyAdministracja Zasobów Komunalnych

termin składania dokumentów

Rozstrzygnięcie

Pani Klaudia Kalinowska spełniła wszystkie wymagania określone w ogłoszeniu na wyżej wymienione stanowisko.
DYREKTOR ADMINISTRACJI ZASOBÓW KOMUNALNYCH
OGŁASZA OTWARTY I KONKURENCYJNY NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Administracji Zasobów Komunalnych

Inspektor


1. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe magisterskie - prawo;
b) obywatelstwo polskie;
c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
d) niekaralność;
e) nieposzlakowana opinia;
f) co najmniej 3 letni staż pracy;


2.Wymagania dodatkowe:
a) znajomość przepisów dotyczących ustawy Prawo zamówień publicznych;
b) umiejętność redagowania pism;
c) umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych oraz znajomość oprogramowania MS Office;
d) predyspozycje osobowościowe: sumienność, rzetelność, samodzielność, odpowiedzialność, umiejętność planowania i organizacji pracy.


3 .Zadania wykonywane na stanowisku:
a) prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
b) ocena wniosków w zakresie zgodności z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych;
c) przygotowywanie kompletnej dokumentacji przetargowej wyczerpującej stosowne postanowienia ustawy Prawo zamówień publicznych;
d) przygotowywanie kryteriów oceny ofert właściwych dla danego zamówienia;
e) zapewnienie merytorycznej i technicznej obsługi pracy komisji przetargowej;
f) terminowe przygotowanie projektów odpowiedzi na pytania, dotyczące prowadzonego postępowania;
g) właściwie zabezpieczenie złożonych ofert;
h) protokołuje narady, posiedzenia i spotkania, związane z prowadzeniem postępowania przetargowego;
i) prowadzenie W całości dokumentacji przetargowej;
j) przygotowanie umów o udzielenie zamówienia publicznego;
k) koordynowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym Wykonawcą;
l) bieżące monitorowanie przepisów z dostępną literaturę specjalistyczną, mediów oraz internetu w zakresie związanym z pełnionymi obowiązkami;
ł) prowadzenie i koordynowanie wszystkich spraw związanych z realizacją ustawy prawo zamówień publicznych;
m) opracowywanie analiz i informacji z zakresu swojej działalności;
n) Współpraca z pozostałymi stanowiskami pracy W AZK.


4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
a) wymiar czasu pracy - pełny wymiar czasu pracy;
b) lokalizacja stanowiska pracy: pomieszczenia biurowe znajdują się na I piętrze budynku Administracji Zasobów Komunalnych przy ul. Ostrowskiej 30 we Włocławku bez Windy.
Praca nie wymaga przemieszczania się między budynkami AZK.


5.Informujemy, że e miesiącu październiku 2018 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych W jednostce, W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6 %.


6. Wymagane dokumenty:  
a) życiorys (CV);  
b) list motywacyjny;  
c) kserokopie poświadczające wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów) i dodatkowe kwalifikacje;  
d) kwestionariusz osobowy; 
e) oświadczenie o niekaralności (W przypadku wygrania konkursu zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego);  
f) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych; 
g) kopię świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy lub zaświadczenie o pozostawaniu w zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę; 
h) własnoręcznie podpisana „Klauzula Zgody”  
 
7. Miejsce składania dokumentów:  
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie AZK ul. Ostrowska 30, 87-800 Włocławek, pocztą elektroniczną pod adres: poczta@azk.wloclawek.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą pod adres jednostki z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Inspektora , w nieprzekraczalnym terminie do dnia 06 grudnia 2018 roku. O zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje odpowiednio data złożenia w jednostce lub data stempla pocztowego.
 
Aplikacje, które wpłyną do jednostki po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.
 
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej.
 
Ogłoszenie o naborze

Załączniki