Inspektor
XMLTreść
Szczegóły
Wybrani kandydaci1. Piotr Rudziński, Włocławek
stanowiskoInspektor
miejsce pracyAdministracja Zasobów Komunalnych
termin składania dokumentów
Rozstrzygnięcie
Pan Piotr Rudziński spełnił wszystkie wymagania określone w ogłoszeniu na wyżej wymienione stanowisko.
DYREKTOR ADMINISTRACJI ZASOBÓW KOMUNALNYCH OGŁASZA OTWARTY I KONKURENCYJNY NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Administracji Zasobów Komunalnych
Inspektora
1. Wymagania niezbędne:
Administracji Zasobów Komunalnych
Inspektora
a) wykształcenie wyższe, preferowany kierunek- ekonomia;
b) obywatelstwo polskie;
c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
d) niekaralność;
e) nieposzlakowana opinia;
f) co najmniej 5-1etni staż pracy.
2. Wymagania dodatkowe:
a) 3-letnie doświadczenie w pracy w finansach publicznych;
b) umiejętność obsługi petenta;
c) predyspozycje osobowościowe: sumienność, dokładność, samodzielność, odpowiedzialność.
3. Zadania wykonywane na stanowisku:
a) prowadzenie ewidencji zasobów administrowanych przez AZK;
b) dokonywanie analiz kosztów utrzymania gminnego zasobu lokalowego;
c) wystawianie faktur;
d) sporządzanie i prowadzenie rejestru sprzedaży;
e) obsługa drukarki fiskalnej, kontrola poprawności danych i rozliczenia miesięczne;
f) prowadzenie bieżącej obsługi najemców;
g) współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi AZK oraz
samodzielnymi stanowiskami pracy;
h) opracowanie analiz w zakresie dochodów i kosztów Jednostki;
i) analiza stanu zaległości czynszowych wobec Jednostki;
j) współpraca z pracownikiem AZK odpowiedzialnym za rozliczenia VAT do
Gminy Miasto Włocławek;
k) prowadzenie bieżącej korespondencji w sprawach opłat, nadpłat i
niedopłat; l) przygotowywanie dokumentów i księgowanie wpłat użytkowników lokali;
ł) kontrola prawidłowości merytorycznej operacji gospodarczych i finansowych w zakresie powierzonych zadań.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
a) wymiar czasu pracy - pełny wymiar czasu pracy;
b) lokalizacja stanowiska pracy: pomieszczenia biurowe znajdują się na I
piętrze budynku bez windy przy ul. Ostrowskiej 30 we Włocławku.
5. Informujemy, że w miesiącu marcu 2017 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6 %.
6. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny
c) kserokopie poświadczające wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów) i dodatkowe kwalifikacje,
d) kwestionariusz osobowy,
e) oświadczenie o niekaralności (w przypadku wygrania konkursu zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
f) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych
g) kopię świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy lub zaświadczenie o pozostawaniu w zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę.
7. Miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie AZK
ul. Ostrowska 30, 87-800 Włocławek, pocztą elektroniczną pod adres:
poczta@azk.wloclawek.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu
elektronicznego lub pocztą pod adres jednostki z dopiskiem: Dotyczy naboru na
stanowisko Inspektora, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 20 kwietnia 2017
roku. O zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje odpowiednio data złożenia w jednostce lub data stempla pocztowego.
Aplikacje, które wpłyną do jednostki po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej.
Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2000 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 158)" i podpisane.
Aplikacje, które wpłyną do jednostki po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej.
Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2000 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 158)" i podpisane.
Zaproszenie do składania ofert
Ogłoszenie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej
Wynik naboru