W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

xxxxxxxxxxx

podinspektor

XML

Treść

Szczegóły

Wybrani kandydaci1. Natalia Młynarkiewicz, Włocławek

stanowiskopodinspektor

miejsce pracyAdministracja Zasobów Komulnalnych we Włocławku

termin składania dokumentów

Rozstrzygnięcie

Dokonano wyboru na podstawie analizy wykształcenia, pracy zawodowej oraz w oparciu o rozmowę kwalifikacyjną.
1. Wymagania niezbędne:
a. wykształcenie wyższe - administracja lub zarządzanie nieruchomościami;
b. obywatelstwo polskie;
c. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
d. niekaralność;
e. nieposzlakowana opinia;
f. wymagany staż pracy minimum 1 rok;
g. licencja zarządcy nieruchomościami.

2. Wymagania dodatkowe:
a. predyspozycje osobowościowe: dyspozycyjność, komunikatywność, mobilność,
umiejętność stosowania odpowiednich przepisów;
b. doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.

3. Zadania wykonywane na stanowisku:
a. prowadzenie dokumentacji lokali gminnych we wspólnocie;
b. przygotowywanie programów, uchwał oraz innych dokumentów dotyczących lokali stanowiących własność Gminy Miasta Włocławek;
c. przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków, interwencji, prowadzenie korespondencji;
d. prowadzenie czynności związanych z korektami udziałów i sprzedażą części wspólnych nieruchomości i współdziałanie W tym zakresie z notariuszami i sądem;
e. reprezentowanie Gminy na zebraniach Wspólnot;
f. nadzór nad prowadzeniem dokumentacji lokali użytkowych;
g. sprawdzanie pod względem merytorycznym zaliczek za lokale gminne płacone do
wspólnot mieszkaniowych;
h. współpraca z administratorami AZK w zakresie zarządzania lokalami gminnymi
pozostającymi we wspólnocie;
i. przygotowywanie informacji o zasadach finansowania i gospodarowania daną
nieruchomością;
j. współdziałanie z zarządami wspólnot mieszkaniowych oraz indywidualnymi właścicielami
lokali;
k. przygotowywanie z zakresu swojej działalności danych statystycznych i analiz niezbędnych
do sprawozdań sporządzanych przez AZK oraz informacji bezpośrednio prowadzonych
przez AZK;
l. współpraca z jednostkami organizacyjnymi Urzędu Miasta Włocławek w zakresie spraw
związanych ze sprzedażą przez gminę lokali użytkowych i garaży oraz prowadzenie
dokumentacji z tym związanej.

4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- pomieszczenia biurowe na 1 piętrze, wejście na piętro tylko po schodach, brak
alternatywnych wejść (winda, podjazd, dźwig);
- praca biurowa (przy komputerze) oraz W terenie (udział w spotkaniach z lokatorami).

5. Informujemy, że w miesiącu wrześniu 2013 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, nie wyniósł co najmniej 6%.

6. Wymagane dokumenty;
a. list motywacyjny;
b. życiorys (CV);
c. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje;
d. kwestionariusz osobowy;
e. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni z praw
publicznych;
f. oświadczenie kandydata o niekaralności ( W przypadku wygrania konkursu
zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego) za przestępstwo popełnione
umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
g. oświadczenie o nieposzlakowanej opinii;
h. kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy lub zaświadczenie o pozostawaniu w zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę;
i. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza
skorzystać z uprawnienia, o którym mowa W art. 13a ust. 2 ustawy Z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r., Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)
7. Termin i miejsce składania informacji:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Administracji Zasobów
Komunalnych, ul. Ostrowska 30; 87-800 Włocławek lub pocztą elektroniczną pod adres:
poczta@azm.wloclawek.pl w przypadku posiadania uprawnień do podpisu elektronicznego, lub przesłać pocztą pod adres jednostki z dopiskiem:
Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora w Administracji Zasobów Komunalnych, w terminie
do dnia 12 października 2013 roku.

Aplikacje, które wpłyną do Administracji Zasobów Komunalnych po wyżej określonym terminie
nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji
Publicznej Administracji Zasobów Komunalnych we Włocławku: www.bip.azm.wloclawek.pl oraz na tablicy informacyjnej Administracji Zasobów Komunalnych we Włocławku przy ul. Ostrowskiej 30.

Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą i podpisane:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawąz dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2 2002 r. Nr 101, poz.926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz.1458)."

Ogłoszenie o naborze
Informacja o terminie rozmowy kwalifikacyjnej
Wynik naboru

Załączniki