W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.
Zamówienia na docieplenie ścian zewnętrznych i stropodachu z wymianą pokrycia dachu, malowanie elewacji, remont balkonu oraz częściowa wymiana stolarki okiennej w budynku mieszkalnym położonym we Włocławku przy ul. Kraszewskiego 21
zamówienie naDocieplenie ścian zewnętrznych i stropodachu z wymianą pokrycia dachu, malowanie elewacji, remont balkonu oraz częściowa wymiana stolarki okiennej w budynku mieszkalnym położonym we Włocławku przy ul. Kraszewskiego 21
Status zamówieniarozstrzygnięte
nr sprawy65935 - 2016
zamawiającyAdministracja Zasobów Komunalnych
tryb zamówieniaPrzetarg nieograniczony
wartość szacunkowaponiżej 5,186 mln euro
termin składania ofert
Rozstrzygnięcie
Wybrano najkorzystniejszą ofertę. Wybrana oferta spełnia warunki zawarte w SIWZ i uzyskała maksymalną ilość punktów - 100.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja
Zasobów Komunalnych , ul. Ostrowska 30, 87-800 Włocławek, woj.
kujawsko-pomorskie, tel. 54 414 48 50, faks 54 414 48 84.
Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.azk.wloclawek.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Docieplenie ścian zewnętrznych i stropodachu z wymianą pokrycia dachu,
malowanie elewacji, remont balkonu oraz częściowa wymiana stolarki okiennej w
budynku mieszkalnym położonym we Włocławku przy ul. Kraszewskiego 21.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub
zakresu zamówienia: Przedmiotem jest realizacja: docieplenia ścian
zewnętrznych i stropodachu z wymianą pokrycia dachu, malowanie elewacji, remont
balkonu oraz częściowa wymiana stolarki okiennej w budynku mieszkalnym
położonym we Włocławku przy ul. Kraszewskiego 21. Realizację należy
przeprowadzić zgodnie z dokumentacją projektową. Szczegółowy opis warunków
realizacji zamówienia zawarto w projekcie umowy stanowiącym załącznik do
specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
: nie dotyczy
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu
zamówień uzupełniających
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS
SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej
działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich
posiadania
Opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu dokonywania oceny
spełniania warunków w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca, ubiegający się o udzielenie
zamówienia winien wykazać się należytym wykonaniem w okresie ostatnich 5
lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie wykonać minimum 2 roboty
polegające na wymianie lub naprawie pokrycia dachowego za kwotę minimum
150 000 zł brutto każda
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje
lub będzie dysponował) odpowiednim potencjałem technicznym w celu realizacji
zamówienia tj. przynajmniej: - samochodem osobowo-ciężarowym lub
ciężarowym
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien posiadać potencjał kadrowy
zapewniający realizację niniejszego zamówienia - minimum siedmiu
pracowników, w tym dwóch posiadających co najmniej kwalifikacje dekarza.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien posiadać opłaconą polisę lub
inny dokument ubezpieczenia potwierdzający ubezpieczenie od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
gospodarczej w wysokości min. 100 000 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH,
JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST.
1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez
wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie
ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty
i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych
robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty
oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki
budowlanej i prawidłowo ukończone;
wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń
technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu
wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi
zasobami;
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług,
kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami
na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez
nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny
dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania
wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z
centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2
ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej
samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy
kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie
konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy
kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1 - Cena - 40
2 - Rękojmia - 60
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: nie dotyczy
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie
warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmian w
treści umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w
chwili zawierania umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z
następujących okoliczności: 1) przedłużenie terminu realizacji zamówienia może
nastąpić w przypadku: a) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych,
powodujących wstrzymanie lub przerwanie robót budowlanych stanowiących przedmiot
zamówienia - potwierdzonych pisemnie w dzienniku budowy przez inspektora
nadzoru, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o tyle
dni, przez ile trwało ich wstrzymanie, b) wystąpienia konieczności udzielenia
Wykonawcy robót budowlanych, stanowiących przedmiot umowy, zamówień
dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy - Prawo zamówień
publicznych, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o
liczbę dni niezbędną Wykonawcy do zrealizowania zamówienia dodatkowego, c)
wystąpienia okoliczności siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia
niezależne od żadnej ze Stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które
nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty
terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji
publicznej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o
liczbę dni, odpowiadającą okresowi wy-stępowania okoliczności siły wyższej, d)
skierowania przez Zamawiającego do Wykonawcy pisemnego żądania wstrzymania
robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia, lub wydania zakazu
pro-wadzenia robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia, przez organ
administracji publicznej, o ile żądanie lub wydanie zakazu nie nastąpiło z przyczyn,
za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, przy czym przedłużenie terminu
realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi na jaki
Wykonawcy nakazano wstrzymanie robót budowlanych lub zakazano prowadzenie robót
budowlanych, e) wystąpienia kolizji z sieciami zewnętrznymi lub instalacjami
nieujawnionymi w dokumentacji projektowej, przy czym przedłużenie terminu
realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, niezbędną Wykonawcy na usunięcie
kolizji z sieciami zewnętrznymi lub instalacjami nieujawnionymi w dokumentacji
projektowej, f) wystąpienia konieczności wprowadzenia w dokumentacji
projektowej, stanowiącej załącznik do umowy, zmian, powodujących wstrzymanie
lub przetrwanie robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia, przy czym
przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną do
wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej oraz do przeprowadzenia uzgodnień
(ustaleń) z właściwymi organami, uzyskania opinii właściwych organów oraz
wydania decyzji przez właściwe organy, z zastrzeżeniem pkt. 4, konieczności
wykonania robót zamiennych (do których wykonania wystarczy zgoda Zamawiającego
oraz projektanta), rozumianych jako wykonanie przez Wykonawcę zamówienia
podstawowego w sposób odmienny od sposobu określonego w umowie, a jednocześnie
w sposób niepowodujący zwiększenia (zmiany) zakresu świadczenia Wykonawcy
zawartego w ofercie, stanowiącej załącznik do umowy, oraz zwiększenia
wynagrodzenia Wykonawcy, z zastrzeżeniem pkt. 3, 3) zmiany powszechnie
obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym bezpośredni wpływ na
realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron umowy, 4) w przypadku
zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał
się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień
publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o
których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, z
zastrzeżeniem, że Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż
proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki
udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień
publicznych, w stopniu nie-mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o
udzielenie zamówienia, poprzez przedstawienie w tym celu odpowiednich
dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, 5)
konieczności dokonania wymiany osób, o których mowa w umowie, po stronie
którejkolwiek ze stron umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres
strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: http://bip.azk.wloclawek.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Administracji Zasobów Komunalnych we Włocławku przy ul. Ostrowskiej 30, pok. nr
6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2016
godzina 08:00, miejsce: Administracji Zasobów Komunalnych we Włocławku przy ul.
Ostrowskiej 30, pok. nr 15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania
o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej
przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA),
które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie