W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

xxxxxxxxxxx

5/2015

XML

Treść

Szczegóły

zarządzenie nr5/2015

wydane przez Dyrektora Administracji Zasobów Komunalnych

z dnia

w sprawieprzeprowadzenia inwentaryzacji okresowej środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych

Na podstawie art. 26 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości zarządzam przeprowadzenie inwentaryzacji okresowej środków trwałych ewidencjonowanych na koncie 011 „Środki trwałe", pozostałych środków trwałych" wyposażenia" ewidencjonowanych na koncie 013 „pozostałe środki trwałe" i ewidencji ilościowo-wartościowej, oraz wartości niematerialnych i prawnych ewidencjonowanych na koncie 020 - znajdujących się na stanie Administracji Zasobów Komunalnych.

§2

  1. Inwentaryzację środków trwałych ewidencjonowanych na koncie 011 należy przeprowadzić metodą spisu z natury, według stanu ewidencyjnego na dzień 31 grudnia 2015 r., w terminie od 1 października 2015 r. do 15 stycznia 2016 r.
  2. Inwentaryzację środków ewidencjonowanych na koncie 013 oraz ewidencji ilościowo-wartościowej należy przeprowadzić metodą spisu z natury, według stanu ewidencyjnego na dzień 31 grudnia 2015 r., w terminie od 1 października 2015 r. do 15 stycznia 2016 r. z wykorzystaniem elektronicznej metody odczytu kodów kreskowych.
  3. Inwentaryzację środków ewidencjonowanych na koncie 020 (wartości niematerialne i prawne) dokonać metodą weryfikacji salda.
  4. Szczegółowy harmonogram inwentaryzacji stanowi załącznik do niniejszego Zarządzenia.

§3

Inwentaryzację przeprowadzi komisja inwentaryzacyjna w składzie:
1.  Przewodniczący komisji inwentaryzacyjnej-JAN BASIERSKI
2.  Członek Komisji - JERZY JAREMBA
3.  Członek Komisji-TOMASZ SZARANlEC
4.  Członek Komisji - PIOTR RUDZIŃSKI
5.  Członek Komisji-ŁUKASZ KĘDZIERSKI

§4

Powołuje się dwa zespoły spisowe w składzie:
1.       Dorota Rzęsiewicz - Zespół l
2.       Grzegorz Dębicki -Zespół l
3.       Sylwia Walczykowska -Zespół l



4.        Agnieszka Chromińska -Zespól II
5.        Ewelina Wenderlich -Zespól II
6.        Sylwia Kacprowicz-Zespól II

§5

Ostateczne rozliczenie wyników inwentaryzacji powinno nastąpić do dnia 15 stycznia 2015 r.

§6

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


Zarządzenie Nr 5/2015 Dyrektora Administracji Zasobów Komunalnych

Załączniki